سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

كدام يك از هداياي تبليغاتي براي كسب و كار ما مناسب است

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

كدام يك از هداياي تبليغاتي براي كسب و كار ما مناسب است

۱۲ بازديد

در اينجا راهنمايي هايي وجود دارد براي انتخاب هداياي تبليغاتي كه شما بتوانيد در كمپين تبليغاتي خود استفاده كنيد. هداياي تبليغاتي اسكار راهنمايي هايي در هنگام تصميم گيري براي اينكه كدام هديه تبليغاتي براي كمپين تبليغاتي بازاريابي شركت شما استفاده شود را ارائه خواهد داد.

شركت شما تصميم ميگيرد كه يك كمپين بازاريابي تبليغاتي ايجاد كند كه كسب و كار خود را رونق دهد و در نهايت مشتريان بيشتري را به محل كسب و كار شما برساند. شما مي دانيد كه بايد هداياي تبليغاتي را توزيع كنيد، زيرا نه تنها آنها مؤثرترين شكل تبليغات هستند، بلكه به طور گسترده اي مشتريان شما آنرا مي پذيرند.

بر روي آنها مي توانيد تبليغات شركت را قرار دهيد. اين كار باعث ايجاد احساس مثبت بيشتري نسبت به شركت شما و تصوير كلي آن ايجاد خواهند كرد. در زمان انتخاب هديه تبليغاتي ممكن است كمي گيج شويد، بخاطر اينكه ده ها و شايد صد ها مدل هديه تبليغاتي در دسترس هستند و مي توانيد آنها را ببينيد، آنها را لمس كنيد، احساس كنيد، و احتمال دارد يك لوگو از شركت خود را بر روي آن قرار دهيد.

 

 

انتخاب مناسب ترين هديه تبليغاتي

درك مي كنيد كه اگر فقط يك محصول تصادفي را انتخاب كنيد و آن را در ميان مشتريان خود پخش كنيد، اتلاف وقت و پول خواهد بود، اين كار كمكي به كسب و كارتان نخواهد كرد.

در هنگام صحبت با يكي از مشاوران بازاريابي خلاق ما، به شما درباره نوع كمپيني كه مي خواهيد اجرا كنيد و نحوه استفاده از هداياي تبليغاتي براي انجام اهداف تبليغاتي خود راهنمايي هايي خواهد كرد.

پس از آن چند سوال از نحوه فعاليت شركت شما، مخاطبان هدف، اهداف شما و ديگر سوالات كلي درباره كمپين شما خواهيم پرسيد. وقتي ما اطلاعات كافي در مورد شركت و كمپين شما بدست آورديم به شما در مورد هديه تبليغاتي كه براي شما مفيد باشد و توصيه هايي در مورد روش هاي توزيع هداياي تبليغاتي براي كمپين شما را توصيه خواهيم كرد.

بعد، ما با شما در مورد گزينه هايي براي طرح، رنگ و نحوه توزيع هديه تبليغاتي شما ارائه خواهيم داد. به عنوان مثال، چگونه تصميم به توزيع هداياي تبليغاتي خود داريد؟ چه رنگي را براي هديه تبليغاتي خود انتخاب مي كنيد؟ آيا مي خواهيد چاپ آدرس و يا لوگو شكت خود را در يك طرف و يا دو طرف آن چاپ كنيد؟

اگرهديه تبليغاتي خود را انتخاب كرده ايد و مي خواهيد از آن استفاده كنيد، بهترين قيمت ها را مي توانيد در اسكار پيدا كنيد. اسكار مجموعه اي از محصولات تبليغاتي با بهترين جنس و كمترين قيمت را براي شما فراهم كرده است.

 

 

در صورتي كه مايل باشيد انتخاب هديه تبليغاتي خود را به ما بسپاريد. كارشناسان ما از ميان انواع محصولات، بهترين محصولي كه براي كسب و كار شما مفيد باشد را به شما پيشنهاد خواهند داد. ما با در نظر گرفتن صنعت شركت شما، بازار هدف شما، جزئيات كمپين و غيره مناسب ترين را در نظر مي گيريم.

شما مي توانيد از ميان آنها بهترين موردي كه با خواسته هاي شما هماهنگ باشد را انتخاب كنيد. شما مي توانيد هر سوالي كه ممكن است داشته باشيد را با ما در ميان بگذاريد.

هنگامي كه تمام جزئيات از قبيل، انتخاب محصول، طرح و دكوراسيون محصول، رنگ متناسب با رنگ بندي برند شما و ديگر موارد نهايي شد، كار ما به پايان نرسيده است، زيرا ما به تائيديه شما براي عكس يه نقشي كه بر روي محصول شما قرار مي گيرد، نياز داريم، سپس محصول شما به توليد مي رسد و به شما تحويل داده خواهد شد. در هر مرحله روند كار به اطلاع شما خواهد رسيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.