جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ساعت ديواري تبليغاتي، تاييديه محصول شما

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

ساعت ديواري تبليغاتي، تاييديه محصول شما

۱۱ بازديد

راه‌هاي زيادي براي جذب مشتريان هدف وجود دارد. يكي از موثرترين استراتژي‌هاي اثبات شده، دادن هداياي تبليغاتي به مشتري‌هاي قديمي و جديد است.

محصولات متعددي وجود دارد كه مي‌توانيد يكي از آنها را براي اين منظور انتخاب كرده و سفارش دهيد. با توجه به تجربه موفق‌ترين شركت‌هاي تبليغاتي، مشتري‌هاي آنها معمولا كالاهاي پوشيدني مانند تي‌شرت، كلاه يا حوله و حتي ساعت مچي را ترجيح مي‌دهند.

شما همچنين مي‌توانيد محصولات كاربردي ديگر مانند:

ماگ، خودكار و تقويم و فلش مموري تبليغاتي و غيره را انتخاب كنيد. اما اگر محصولي مي‌خواهيد كه نام يا برند شركت‌تان دائما جلوي چشم باشد، به دنبال ساعت ديواري تبليغاتي برويد.

 

 

چرا ساعت‌هاي تبليغاتي

اولين دليل اينكه ساعت بسيار مفيد و كاربردي است و در هر مكاني، از خانه و دفتر كار گرفته تا حتي مدرسه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

شايد به نظر برسد كه افراد خيلي به ساعت توجه نمي‌كنند، اما واقعيت اين است كه ساعت ديواري تبليغاتي يكي از مهم‌ترين ابزارها در هر فضا و يكي از وسايلي است كه اغلب وقت به وقت چك مي‌شود. به همين دليل است كه بايد از ساعت به عنوان يك هديه تبليغاتي استفاده كنيد.

نگاه كردن دائمي به وسيله‌اي كه نام يا برند شما بر روي آن چاپ شده است، به صورت ناخودآگاه وفاداري و حمايت از محصول شما را نشان مي‌دهد.

به غير از كاربردي بودن، ساعت ديواري تبليغاتي شخصي‌سازي شده نسبتا ارزان تر از ساير كالاهاي تبليغاتي هستند. براي كاهش هزينه‌هاي تبليغاتي، ساعت‌ها را به صورت عمده سفارش دهيد و سپس نام و برند شركت خود را بر روي آن چاپ كنيد.

مشتري‌هايي كه ساعت‌هاي تبليغاتي شركت شما را دريافت مي‌كنند، مطمئنا به خاطر اين هديه مفيد و كاربردي قدردان شما خواهند بود.

دادن هداياي تبليغاتي به طور كلي حسن نيت شما را نشان مي‌دهد و به نوعي نشانه قدرداني شما از مشتري‌هايتان براي وفاداري به شماست. همچنين به صورت غير مستقيم از مشتري‌هاي هدف مي‌خواهيد محصول شما را تست كنند.

تصور كنيد مشتري‌هاي شما چقدر خوشحال مي‌شوند وقتي در كنار برخورداري از خدمات خوب شما از هديه باكيفيت‌تان نيز بهره‌مند شوند. گرفتن هداياي رايگان به مشتري‌ها باعث مي‌شود آنها دوباره به خدمات شما رجوع كنند.

اينكار همچنين روشي براي تاييديه محصول‌تان است، به اين ترتيب ديگر نيازي به تبليغات بيشتر نيز نخواهيد داشت. مشتري‌هايتان با استفاده از كالاهاي تبليغاتي كه شما به آنها داده‌ايد، محصول يا خدمات شما را تبليغ مي‌كنند.

 

 

اسكار با سابقه طولاني در امر تبليغات با انواع محصولات تبليغاتي، هداياي شركتي و موارد ديگر، كسب و كار شما را ارتقاء مي‌دهد. موارد بسيار زيادي وجود دارند كه مي‌توانيد براي ارتقاء كسب و كار خود از آنها استفاده كنيد و لازم است بدانيد كه كدام يك از آنها براي كسب و كار شما مناسب هستند.

محصولات تبليغاتي، ابزارهاي تبليغاتي مناسب كسب و كار شما هستند. با انتخاب هديه تبليغاتي مناسب با هزينه كم موفقيت هاي چشمگيري خواهيد داشت.

يكي از بهترين نوع هداياي تبليغاتي كه مي تواند به مدت طولاني مورد استفاده قرار بگيرد و برند شما را تبليغ كند ساعت ديواري تبليغاتي مي باشد. كساني كه اين هديه را دريافت مي كنند اعتماد بيشتري به كسب و كار شما خواهند داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.