جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

فلش مموري براي تبليغات پر رونق تر

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

فلش مموري براي تبليغات پر رونق تر

۱۳ بازديد

فلش مموري تبليغاتي كسب و كار شما را به سطح بالاتري ارتقا مي دهد و باعث ديده شدن لوگوي برند شما در طولاني مدت خواهد شد.

استفاده از فلش تبليغاتي به عنوان يك استراتژي تبليغاتي مدرن

اين غير قابل انكار است كه در اين جهان مدرن، طيف وسيعي از ابزارهاي تكنولوژيكي براي آسانتر كردن زندگي مردم در دسترس هستند.

احتمالا يكي از مفيدترين آنها يك فلش مموري است كه به طور معمول مي تواند هر گونه سند يا فايل را در خود جاي دهد يا ذخيره كند و به كاربران اين امكان را مي دهد فايل ها را به راحتي به هر جا كه مي خواهند انتقال دهند.

بر خلاف باور عمومي كه تنها كاربري فلش ها را ذخيره سازي فايلها مي دانند، بهتر است بدانيد فلش مموري ها تنها براي رفع نيازهاي تكنولوژيكي ما استفاده نمي شوند.

براي يك ذهن خلاق تجاري، آنها مي توانند يك هديه تبليغاتي استراتژيك باشند كه مي توانند به عنوان يك راه عالي براي تبليغات با بودجه كم نسبت به تبليغات تلويزيوني، راديويي و روزنامه اي باشند.

در ابتدا با ظرفيت حافظه 128 مگابايتي عرضه شدند، نسخه هاي جديدتر اما در ظرفيت هاي بيشتر با حافظه اي از 1 گيگابايت تا 256 گيگابايت در اندازه هاي كوچك در دسترس هستند.

 

 

 

مزاياي استفاده از فلش مموري براي ارتقاء محصول، شركت يا برند

1. آنها را مي توان به راحتي سفارشي كرد

راه هاي مختلفي در مورد چگونگي استفاده از آنها به عنوان يك هديه تبليغاتي وجود دارد، به طوري كه آنها را به راحت ترين و با ارزش ترين اقلام براي ارتقاي شركت يا نام تجاري تبديل مي كند.

به عنوان مثال، شركت مي تواند لوگوي خود را بر روي بدنه آن چاپ كند يا حتي آن را به يك طناب كتاني متصل كند كه با توليدات شركت، سفارشي شده است.

چيزي كه اين ابزار را حتي خاص تر مي كند توانايي آن در ذخيره اطلاعات است.

از اين رو، حتي مي توانيد يك فايل Powerpoint تبليغاتي را در مورد چشم انداز و مأموريت شركت تهيه كنيد و به همراه متون بازاريابي خود بر روي فلش مموري تبليغاتي ذخيره كنيد تا دريافت كنندگان به راحتي بتوانند آنها را مشاهده كنند.

2. طرح هاي بيشتري براي انتخاب وجود دارد

فلش مموري ها در مجموعه اي گسترده از اشكال، رنگ ها و مواد عرضه مي شوند. به غير از فلز، برخي از آنها از لاستيك ساخته مي شوند كه در برابر خراش، مقاوم و بادوام مي باشند.

علاوه بر اين، طيف وسيعي از گزينه ها از نظر ميزان حافظه وجود دارند كه اين قطعه مي تواند در خود جاي دهد.

3. فشرده و جمع و جور بوده كه مي توان آن را به راحتي حمل كرد

از آنجا كه فشرده است، به راحتي حمل مي شود. كاربران مي توانند آن را در جيب خود، كيف پول يا كيف دستي قرار داده و يا حتي از دسته كليد و يا يك بند، آويزان كنند.

علاوه بر اين، به دليل اينكه كاربران به راحتي مي توانند آن را حمل كنند يا حتي كاربران مي توانند به راحتي آن را به ديگران قرض دهند بسياري از افراد از آنها استفاده مي كنند.

 

 

 

4. ماندگار، بادوام و كاربردي

بهترين چيز در مورد اين آيتم تبليغاتي اين است كه از آن مي توان براي چندين سال استفاده كرد، به اين ترتيب باعث مي شود كه يك شركت از اين طريق تبليغات طولاني مدت داشته باشد.

يك فلش مموري تبليغاتي سفارشي مي تواند يك تاثير بهتر نسبت به يك هديه تبليغاتي استاندارد ايجاد كند. در مقايسه با ساير موارد، يك ابزار تبليغاتي كه كاربردي بودن آن هم ثابت شده است، كمتر احتمال دارد كه مورد توجه قرار نگيرد، بيرون انداخته شده يا حتي فراموش شود.

براي مثال، تراكت هاي تبليغاتي چيزي نيستند كه فرد دريافت كننده آن را نگهداري كند. پس از خواندن محتويات آن مي توانيد به سادگي آن را دور بياندازيد و بعضي حتي از خواندن مطالب بر روي آنها نيز خودداري مي كنند.

از سوي ديگر، يك ابزار ارزشمند با توجه به موارد استفاده آن اغلب نزد دريافت كنندگان باقي مي ماند. البته، اگر كسي تصميم به تبليغ كسب و كار خود دارد، يك قاعده كلي در اين زمينه وجود دارد كه بهتر است از اقلامي استفاده كند كه تاثيري پايدار بر مشتريان آينده اش داشته باشد.

هرچه بيشتر نام يك شركت در ذهن مشتري باقي بماند، احتمال بيشتري وجود دارد كه استراتژي تبليغاتي شما ثمر بدهد.

فلش مموري تبليغاتي سفارشي به عنوان يك هديه تجاري رايگان، نه تنها قابليت و نوآوري را عرضه مي كنند بلكه باعث مي شوند كه شركت وارد اين بازي تبليغاتي شود.

اطلاعات بيشتر در مورد فلش هاي تبليغاتي كسب كنيد و متوجه شويد كه چرا ابزاري عالي براي استفاده به عنوان هداياي تبليغاتي براي جذب و حفظ مشتريان در آينده محسوب مي شوند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.