پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تبليغات شما بر روي هر ديوار با ساعت ديواري تبليغاتي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

تبليغات شما بر روي هر ديوار با ساعت ديواري تبليغاتي

۱۵ بازديد

 

ساعت ديواري يكي از انواع موارد تبليغاتي است كه به نظر نمي‌رسد كارآيي خود را از دست بدهد. با وجود اين واقعيت كه اين ساعت‌ها هداياي تبليغاتي بسيار قديمي هستند، امروزه شركت‌ها هنوز آزادانه از آنها به عنوان وسيله‌اي براي ترويج كسب و كار خود استفاده مي‌كنند.

اما به خاطر اين كه يك آيتم تبليغاتي قديمي بوده و هر كسي در اين سال‌ها استفاده مداوم از آنها را تجربه كرده است، اين آيتم‌ها بايد به طور مداوم تغيير يابند تا بتوانند ابزار تبليغاتي موثر، حتي در اين روزها هم باقي بمانند.

 

طراحي ساعت ديواري تبليغاتي

 

هر نوع ساعت ديواري مي‌تواند به عنوان يك تبليغ موثر به كار رود. نكته كليدي در اينجا اين است كه ببينيد آيا طرح انتخابي شما فضاي كافي براي چاپ نام يا لوگوي شركت شما بر روي صفحه خود را داشته باشد. در برخي موارد، نوآوري بيشتر و حتي شكل نمايش زمان نيز مهم تلقي مي‌شود.

 

در اينجا چند نكته وجود دارد كه براي به دست آوردن نتايج مثبت با ساعت ديواري تبليغاتي خود مي‌توانيد به دست آوريد:

شكل ساعت ديواري تبليغاتي شما بايد با زمينه فعاليت شركت همخواني داشته باشد و بتوان آن را در هر جايي آويزان كرد. به عنوان مثال، شركت‌هايي كه محصولات غذايي توليد مي‌كنند ممكن است از طرحي ويژه يك شكل خاص غذايي كه ارائه مي‌دهند، استفاده كنند.

يك شركت توليد كننده لوازم مدرسه و نوشت افزار بايد به خوبي در ساعت ديواري تبليغاتي كه ارائه مي‌دهد، شكل يك خودكار يا يك دفتر را بكار برد و يا اگر لوگوي شركت نمايان‌گر اين موارد است به طور واضح آن را در صفحه ساعت قرار دهد تا با اولين نگاه موضوع فعاليت شركت مشخص شود.

 

در موارد ديگر، ساعت ديواري تبليغاتي طراحي نوآورانه‌اي را بايد ارائه دهد تا مورد توجه قرار بگيرد. از رنگ‌هاي تاثيرگذار استفاده كنيد تا توجه افراد را به خود جلب كند.

نام برند و پيام تبليغاتي خود را به طور واضح بر روي صفحه آن چاپ كنيد كه بتوان با اولين نگاه آن را تشخيص داد و زمينه فعاليت شركت را متوجه شد. از طرح‌هاي شلوغ و درهم كه باعث ديده نشدن پيام شركت مي‌شوند استفاده نكنيد.

روزهايي بودند كه ساعت‌ها چيزي به جز يادآوري و نمايش زمان به مالك خود ارائه نمي‌كردند. براي بهبود تاثير ديده شدن ساعت تبليغاتي شركت خود، از يك ساعت منحصر به فرد استفاده كنيد كه ترجيحا در هر ساعت يك آهنگ گوش نواز را به صدا در مي‌آورد و يا ساعت را اعلام مي‌كند.

انواع ديگر ساعت ديواري تبليغاتي همچنين يك برنامه قابل برنامه‌ريزي دارند كه به ساعت اجازه مي‌دهد تا يك پيام را با استفاده از چراغ‌هاي ال اي دي به نمايش درآورند و يا يك چراغ در هر ثانيه چشمك زده و توجه افراد را به خود جلب كند.

ساعت ديواري تبليغاتي امروزه فقط يك ساعت نيست. آنها معمولا تركيبي از يك ساعت و چند عملكرد ديگر هستند كه ماهيت خلاق توليد كنندگان را نشان مي‌دهند.

برخي مثال‌ها شامل ساعت‌هايي هستند كه به عنوان يك نور اضطراري عمل مي‌كنند و در زمان قطع برق به وسيله چراغي كه در خود دارند محيط را روشن مي‌كنند. ساعت‌هايي وجود دارند كه زمان را به صورت ديجيتالي نشان مي‌دهند. همچنين ساعت‌هايي وجود دارند كه يك كابينت كوچك براي نگهداري اشياء كوچك دارند.

محصولات تبليغاتي براي معرفي  يك كسب و كار استفاده مي‌شوند. آيتم‌هاي تبليغاتي براي نمايش نام و لوگوي شركت و در صورت امكان خدمات و محصولات را هم به اطلاع مردم و مشتريان خواهند رساند.

انواع مختلف محصولات را مي‌توان به عنوان آيتم‌هاي تبليغاتي استفاده كرد اما ساعت ديواري تبليغاتي معمولا در محيط‌هاي عمومي نصب مي‌شود و افراد زيادي آن را خواهند ديد و نمايش برند به بهترين صورت انجام مي‌شود. استفاده از محصولات متنوع كه نام و لوگوي شركت شما را بر روي خود دارند، باعث در معرض ديد قرار گرفتن بيشتر كسب و كار شما خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.