جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

محصولات تبليغاتي براي شركت‌هاي ساختماني

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

محصولات تبليغاتي براي شركت‌هاي ساختماني

۱۲ بازديد

شركت‌هاي ساختماني با رقابتي تنگا تنگ از شركت‌هاي تازه تاسيس و با سابقه در اين حوزه مواجه هستند. هداياي تبليغاتي ابزارهاي بازاريابي كليدي براي كسب حسن‌نيت براي كسب‌وكار يك شركت هستند.

دريافت كنندگان كالاهاي تبليغاتي چيزي به دست مي‌آورند تا زندگي روزمره‌شان را كمي ساده‌تر كنند، و اين آيتم‌ها توجه افراد را به لوگوي روي هديه به طور مكرر جلب مي‌كنند. محصولات تبليغاتي در ذهن و قلب مشتريان نفوذ مي‌كند و به برند شما كمك مي‌كند به ياد ماندني شود.

در حقيقت، بسياري از بررسي‌ها نشان مي‌دهند كه چگونه دريافت كنندگان محصولات تبليغاتي تبديل به مشتري مي‌شوند. انجمن بين‌المللي تبليغات يك نظرسنجي را براي پيدا كردن تاثير و نفوذ محصولات تبليغاتي بر روي مشتريان انجام داد. نتايج اين تحقيق ما را با قدرت اين محصولات براي جذب مشتري به يك كسب‌وكار، شگفت‌زده مي‌كند.

براساس اين نظرسنجي، اكثر دريافت كنندگان مورد بررسي محصولات تبليغاتي مي‌توانند تبليغ كنندگان و كسب‌وكار آنها را به ياد بياورند. اين آمار، بازاريابان را شگفت‌زده مي‌كند چون ديگر ابزارهاي بازاريابي قادر به دستيابي به چنين نتايجي نيستند.

به عنوان مثال، تنها نيمي از مشتريان مي‌توانستند تبليغ كنندگاني را كه تبليغ خود را در يك نشريه چاپ كرده بودند، بشناسند. علاوه بر اين، ما مي‌دانيم كه اين معرفي چقدر براي بازاريابان و كسب‌ و كار آنها مفيد است.

زماني كه يك مشتري راضي از كسب‌وكار شما در حضور افراد ديگر صحبت مي‌كند، شما مصرف كنندگان بيشتري را به دست مي‌آوريد. اين نظرسنجي نشان مي‌دهد كه ارائه محصولات تبليغاتي قادر به جذب بيش از ۵۰۰ % افراد در مقايسه با ارسال يك نامه درخواست است.

به طور مشابه، مشخص شد كه افرادي كه محصولات تبليغاتي دريافت مي‌كنند تصويري مثبت از شركت در ذهن آنها ايجاد مي‌شود. اين نظرسنجي نشان داد كه بيشتر شركت كنندگاني كه محصولات تبليغاتي را دريافت مي‌كنند نگرش مطلوبي نسبت به شركت پيدا مي‌كنند.

تا آنجا كه به اهداف يك شركت در بازار و در ميان مشتريان هدف مربوط مي‌شود، ارائه محصولات تبليغاتي تجاري براي شركت‌هاي ساخت و ساز نتايج مورد نظر را ارائه مي‌دهد. دريافت كنندگان اين هدايا گفتند كه آنها اين اقلام را با خود حمل مي‌كنند و عده‌اي گفتند كه آنها حداقل يك‌بار در روز از اين اقلام استفاده كرده‌اند.

اين تحقيق همچنين نشان داد كه مردم محصولات خود را به مدت شش ماه تا يك سال حفظ كرده‌اند. اين به اين معني است كه زمان كاركرد يك محصول به اندازه كافي خوب است كه گيرنده با شركت و كسب‌وكار شما درگير شود. اين را با روزنامه و تبليغات تلويزيوني مقايسه كنيد، كه به سرعت از حافظه محو مي‌شوند چون آنها بخشي از زندگي روزمره ما نمي‌شوند.

اين موارد و بسياري از مزاياي ديگر بازاريابي كسب‌وكار با محصولات تبليغاتي بايد شما را ترغيب كند تا محصولي را انتخاب كنيد كه مفيد باشد. اين آيتم‌هاي تبليغاتي را به كارمندان خود به عنوان يك انگيزه و پاداش و يا به طور اتفاقي به عنوان هداياي تبليغاتي براي مردم در كنار يك نمايش يا برنامه تجاري توزيع كنيد.

 

در اينجا محصولات تبليغاتي خوبي براي شركت‌هاي ساخت‌وساز وجود دارد

 

۱. كلاه‌هاي محافظ

 

براي كارگران ساخت‌وساز كلاه‌هاي ايمني به عنوان معياري براي ايمني به شمار مي‌آيد. اين كلاه‌ها در طيف متنوعي از رنگ‌ها و ويژگي‌هاي ايمني ساخته مي‌شوند.

اين محصول يك هديه مفيد است و براي مدتي طولاني با كارگران خواهد بود، كارگران شركت‌هاي ساخت‌وساز شما را تبليغ مي‌كنند و مشتريان براي اجراي ايده‌هاي طراحي خود به كسب‌وكار شما مراجعه مي‌كنند. حتما بر روي كلاه آرم شركت خود را قرار دهيد.

 

۲. متر نواري

 

مترهاي نواري بخشي از كار ساخت‌وساز هستند كه همه به آن نياز دارند تا سطوح را اندازه‌گيري كنند. مترهاي نواري در اندازه‌هاي مختلف موجود هستند و بسياري از آنها با يك گيره فلزي و يك بند مچي بادوام همراه بوده و يكي از محصولات تبليغاتي پر كاربرد هستند.

 

۳. شب رنگ گيره دار

 

دستورالعمل‌هاي ايمني براي ايمني افراد طراحي شده‌اند. اين شب رنگ‌ها از دور نمايان مي‌شوند. نوعي از آنها را بخريد كه قلاب دارند تا اين محصولات تبليغاتي به راحتي حمل شوند. نشان تجاري شما در اين موارد كوچك به طور واضح ديده مي‌شود.

 

۴. مخروط احتياط

 

نشانه‌هاي احتياط به شكل مخروط، يك بخشش كامل براي مشتريان شما است، زيرا آنها دوست دارند از اين موارد احتياطي استفاده كنند. آن را با آرم و شعار خود سفارشي‌سازي كنيد.

 

۵. جاكليدي چراغ‌دار

 

جاكليدي چراغ‌دار براي استفاده از كليد در مكان‌هاي تاريك بسيار مناسب بوده و در كارگاه‌هاي ساختماني از آن استقبال زيادي خواهد شد. براي ايمن‌سازي كليدها به راحتي مي‌توانند مفيد باشند. اين محصول براي مدتي طولاني با كاربران خواهد بود.

 

۶. ظرف آب

 

كارگران ساخت‌وساز براي رفع تشنگي خود به آب نياز دارند. ظرف‌هاي آب وسايلي مفيد براي گرم نگه داشتن مايعات گرم براي بيش از ۵ ساعت هستند. مايعات سرد هم مي‌توانند به مدت ۲۴ ساعت سرد نگه داشته شوند.

 

۷. ساك دستي

 

اين كيف به خاطر دوام آن مشهور است و مي‌تواند بسياري از وسايل را در خود جاي دهد. يك قسمت اصلي بزرگ، يك جيب جلويي و يك جيب داخلي، به اضافه يك محفظه كفش دارد. مطمئنا يك ساك دستي، هديه مفيدي براي كسي است كه هر روز به محل كار مي‌رود.

 

۸. دفترچه يادداشت جيبي

 

اين دفترچه ۵۰ صفحه دارد و يك پوشش پلي پروپيلن محكم و يك قلم دارد. گيرنده مي‌تواند جزئيات حياتي را در يك محل ساخت‌وساز داخل آن يادداشت كند.

 

۹. كيف‌هاي غذاي رنگي

 

كارگران ساخت‌وساز و افراد ديگر مي‌توانند ظرف‌هاي ناهار خود را در اين كيف‌هاي كوچك نگه دارند. دقت كنيد كه طرح لوگو و اطلاعات تماس خود را بر روي آن چاپ كنيد.

 

۱۰. خودكار

 

خودكارها نيز براي كارگران ساختماني و افرادي كه در ساخت و ساز فعال هستند بسيار مفيد هستند. اين يكي از محصولات تبليغاتي خوب است.

شركت‌هاي ساختماني با استفاده از اين محصولات تبليغاتي مفيد مشتريان بيشتري جذب خواهند كرد. آرم شركت و پيام برند خود را بر روي هديه براي قابليت ديد بهتر كسب‌وكار خود قرار دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.