چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

فلش مموري تبليغاتي براي بازاريابي شركت‌ها

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

فلش مموري تبليغاتي براي بازاريابي شركت‌ها

۱۵ بازديد

فلش مموري تبليغاتي شامل يك حافظه فلش است كه با يك رابط يواس‌بي (USB) تركيب مي‌شود. فلش مموري‌ها به طور معمول قابل بازنويسي بوده و به خاطر داشتن پوشش، بسيار مقاوم‌تر از يك سي دي و يا دي وي دي هستند.

وزن آنها به كمتر از ۳۰ گرم مي‌رسد و بسيار سبك هستند. امروزه فضاي ذخيره‌سازي براي يك فلش مموري مي‌تواند به اندازه 512 گيگا بايت هم باشد و مدل‌هاي داراي ظرفيت پايين با قيمت‌هاي ارزان يافت مي‌شوند. برخي از اين فلش مموري‌ها داراي ۱ ميليون چرخه نوشتن و پاك كردن هستند و اطلاعات را مي‌توانند به مدت 10 سال در حافظه خود نگه دارند.

فلش مموري جايگزين خوبي براي سي دي‌ها شده و از آن براي انتقال اطلاعات استفاده مي‌شود و اين استفاده گسترده از فلش مموري به خاطر سرعت انتقال اطلاعات بسيار بالاتر آنها نسبت به سي دي‎ها بوده و به خاطر نداشتن اجزاء متحرك داراي دوام بيشتري هستند و از طرف ديگر در حفظ اطلاعات انعطاف‌پذير و قابل اعتماد هستند.

فلش مموري كاربردهاي متنوعي دارد و يكي از آنها استفاده در تبليغات و بازاريابي است و به نام فلش مموري تبليغاتي شناخته مي‌شوند و به خاطر دوام بالا و كاربرد روزانه آنها، يكي از موارد تاثير گذار در صنعت تبليغات هستند.

فلش مموري‌ها به جايگزيني براي سي‌دي‌ها و دي وي دي‌ها تبديل شده‌اند و وسيله‌اي مناسب و قابل اعتماد براي نگهداري اطلاعات هستند. اطلاعات بدون مشكل مي‌توانند از يك كامپيوتر به يك كامپيوتر ديگر با استفاده از اين ابزارها انتقال داده شوند.

آنها به دانش آموزان اجازه مي‌دهند تا تكاليف خود را از كامپيوترهاي مدرسه به خانه ببرند تا تكاليف خود را بتوانند در خانه‌هاي خود انجام دهند. واقعيت اين است كه فلش مموري يكي از ساده‌ترين و موثرترين استراتژي‌هاي قابل‌دسترس براي بازاريابي است. در صورتي كه آنها را به صورت عمده سفارش دهيد قيمت‌ها پايين‌تر خواهند آمد و هزينه‌هاي بازاريابي كسب‌وكار پايين خواهد آمد.

استفاده از فلش مموري در تبليغات

در وهله اول، هديه دان فلش مموري يك روش فوق‌العاده براي تحريك نيروي كار براي گرفتن مسئوليت بيشتر و پيشرفت در هر سازمان خواهد بود. بسياري از كارمندان تمايل به انجام وظايف خود در خانه را دارند.

در حالي كه آنها مي‌توانند برخي آمار را بر روي يك سي‌دي ذخيره كنند و آنها را انتقال دهند ولي سي دي‌ها بعد از هربار كه بر روي آنها اطلاعاتي ذخيره مي‌شود ديگر قابليت پاك شدن و ذخيره اطلاعات جديد را ندارند ولي فلش مموري مي‌تواند تقريبا يك ميليون دفعه پاك شود و دوباره بر روي آن اطلاعات جديدي ذخيره كرد. اين فلش مموري‌ها اطلاعات بيشتري را در خود ذخيره مي‌كنند و افراد تمايل بيشتري دارند از آنها استفاده كنند.

يكي از روش‌هايي كه باعث گسترش كسب‌وكار مي‌شود هديه دادن فلش مموري تبليغاتي است. بسياري از شركت‌هاي بزرگ در سطح جهان اكنون آنها را به عنوان اقلام تبليغاتي معرفي مي‌كنند. نام برند، اطلاعات وب سايت و آدرس شركت خود را بر روي اين اقلام چاپ كنيد و آنها را به طور رايگان در گروه‌ها، اجتماعات و مشتريان احتمالي خود پخش كنيد.

هر زماني كه آنها از فلش مموري شركت شما استفاده مي‌كنند، اطلاعات شما براي همه در دسترس خواهد بود. اين يك پياده‌سازي بازاريابي فوق‌العاده است و كسب و كارهاي زيادي از آنچه كه اين هدايا مي‌توانند براي گسترش نام برند به انجام برسانند، بهره مي‌برند.

پس كجا مي‌توانيد بهترين فلش مموري را پيدا كنيد؟ پاسخ اين است كه به صورت آنلاين بسياري از طرح‌هاي مختلف اين محصولات را مي‌توانيد در وبسايت اسكار پيدا كنيد. شما بايد در مورد ميزان حافظه و شكل ظاهري آن تصميم‌گيري كنيد. با اين وجود، مهم‌ترين نتيجه اين است كه اطمينان حاصل شود كه اطلاعات شركت شما بتواند به آساني روي سطح آن چاپ شوند. هميشه به شكل ظاهري آنها توجه كنيد و از طرح‌هاي زيبا استفاده كنيد تا افراد مايل به استفاده از آنها باشند و با اين كار، شركت شما به طور گسترده‌اي تبليغ خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.