چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

تبليغات هوشمندانه با هداياي تبليغاتي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

تبليغات هوشمندانه با هداياي تبليغاتي

۱۴ بازديد

هداياي تبليغاتي به شكل فوق العاده هوشمندانه اي از تبليغات تبديل شده است - به نظر مي رسد كه مهم نيست كه ما به دنبال چه چيزي هستيم ، چرا كه تبليغات در انواع مختلف وجود دارد و هرگز به پايان نمي رسد و شامل : تبليغات تلويزيوني، آگهي هاي مجله، آگهي هاي آنلاين، رسانه هاي اجتماعي و تبليغات بازرگاني مي باشد. با اين حال، فرم هاي سنتي تبليغاتي مانند عرضه هداياي تبليغاتي همچنان قوي هستند. در حالي كه بسياري از مردم ممكن است تصور كنند كه اين نوع تبليغات و بازاريابي قديمي شده است – اما در حقيقت، هداياي تبليغاتي همچنان يك ابزار بازاريابي باور نكردني قوي هستند.

نقطه فروش هداياي تبليغاتي چيست؟

هدايا تبليغاتي به افراد اجازه مي دهد كه نام تجاري شما را ببينند، نام تجاري شما را به اشتراك بگذارند و نام تجاري شما را تشخيص دهند. همه اين چيزها مهم هستند زيرا هر چه افراد بيشتري از نام تجاري شما آگاه شوند نتايج شما در كسب و كار و فروش بهتر خواهد شد.

از چه آيتم هايي بايد براي هديه تبليغاتي استفاده كنم؟

در بسياري از مواقع بستگي به اين دارد كه كسب و كارتان در واقع چه چيزي است و چه بودجه اي دارد. هر دو اين موارد احتمالا بر روي نوع هديه تبليغاتي كه انتخاب مي كنيد تاثير مي گذارند. به طور كلي، هرچند اكثر شركت ها تمايل به انتخاب چيزهايي مانند:

  • لوازم تحرير: كاغذ تحري، خودكار، مداد، خط كش، پاك كن
  • كيف: مي تواند شامل كيف پول باشد
  • آيتم هاي كسب و كار: دارنده كارت كسب و كار، كتاب آدرس، كاور لپ تاپ
  • لوازم جانبي ميز: ليوان ، شيشه، تقويم
  • لباس: تي شرت، كلاه، جوراب، دستكش، عرق گير

در حالي كه اين موارد رايج ترين هستند - شما واقعا مي توانيد در اين زمينه نيز نوآور باشيد. در حقيقت، اغلب انتخاب هاي نوآورانه براي هديه تبليغاتي موفق تر است.

هدف گذاري خود را فراموش نكنيد

اهداف و موقعيت مناسب خود را فراموش نكنيد. به خاطر داشته باشيد. مثلا؛ اگر شما يك شركت تجاري تناسب اندام و يا يك باشگاه ورزشي هستيد، تي شرت، كلاه و عرق بند اغلب مناسب هستند. اگر شما در حال هدف قرار دادن كسب و كار يا شركت هاي تجاري هستيد اغلب لوازم تحرير و اقلام روميزي انتخاب مناسبي هستند. محصولي كه ظريف با طراحي زيركانه است و به طور فعال استفاده مي شود بسيار موثر خواهد بود.

چه زماني مي توانم آنها را توزيع كنم؟

اين به شما بستگي دارد اگربه دنبال جذب يك مشتري بالقوه هستيد؟ در اين صورت، ارسال يك هديه رايگان (به صورت يك هديه تبليغاتي) يك ايده عالي است، زيرا در اينصورت بيشتر به كسب و كار و نام تجاري شما توجه خواهند كرد. يكي ديگر از مواردي كه شما مي توانيد آنها را توزيع كنيد عبارتند از: يك نمايشگاه تجاري، يك روز افتتاحيه، و يا در بين عموم مردم در فضاهاي عمومي. شما نگران اين موضوع خواهيد بود كه "اجناس رايگان" چگونه توجهات را به خود جلب كرده و كنجكاوي مردم را تحريك مي كنيد. با برگزاري اين دست مراسم، مردم در كنار نمايندگي هاي توزيع شما صف مي كشند و به تماشاي كنجكاوي ايجاد شده در خصوص اعتبار برند شما مي نشينند.

آيا پياده سازي اين امر آسان است؟

فروشگاه هاي بسياري وجود دارند كه محصولات ارزان و شخصي را شخصي سازي مي كنند كه بعدا مي توانيد به عنوان هداياي تبليغاتي توزيع كنيد. ايده عالي براي كسب و كار كوچك (با بودجه هاي كوچك) اين است كه ابتدا چندين مورد را بررسي كنيد، به اين ترتيب قادر به تشخيص موفق ترين و بهترين بازده سرمايه گذاري خواهيد بود. پس از اجراي صحيح استراتژي بازاريابي، هدايا تبليغاتي مي تواند در زمينه فروش و درآمد، و آگاهي و شهرت برند بسيار موفق و سودآور باشد. بنابراين عجله نكنيد، گزينه هاي خود را زير نظر بگيريد و بهترين محصول را انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.