جمعه ۲۴ اسفند ۰۳

5 چيزي كه شما با استفاده از محصولات تبليغاتي بدست مي‌آوريد

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

5 چيزي كه شما با استفاده از محصولات تبليغاتي بدست مي‌آوريد

۲۱ بازديد

 

محصولات تبليغاتي oscargift.co فقط براي شركت‌هاي بزرگ صنعتي نيستند. چه شما يك سازمان كوچك باشيد كه به دنبال رشد كسب و كار خود هستيد، يا يك شركت تازه تاسيس شده كه مي‌خواهد به بازار جديد برسد، ارائه محصولي كه نام شركت و لوگوي شما بر روي آن چاپ شده موثرترين راه براي شناساندن شركت شما است. در اينجا پنج چيز را خواهيم گفت كه اگر هداياي تبليغاتي بخشي از تركيب بازاريابي شما نباشند، وجود نخواهند داشت.

 

رسيدن به يك بازار وسيع‌تر

 

زماني كه محصولات تبليغاتي را ارائه مي‌دهيد، تنها دريافت كننده آن نيست كه پيام شما را مي‌بيند.

آيتم تبليغاتي شما را اعضاي خانواده، دوستان، همكاران و هر كسي كه در ارتباط با فرد هديه گيرنده است، خواهد ديد و آگاهي از برند شما بيشتر خواهد شد.

در حالي كه نگراني اصلي شما بايد بازاريابي براي مخاطب هدف‌تان باشد، اما محصولات تبليغاتي شما به شدت مي‌توانند بر روي اطرافيان مخاطبان شما تاثير بگذارند و افرادي كه شما هرگز آنها را نديده‌ايد را با شركت شما آشنا كنند.

محصولات تبليغاتي نيز در مقايسه با ساير واسطه‌هاي تبليغاتي بازخورد بيشتري به شما مي‌دهند. تبليغات تلويزيوني هزينه بالايي دارند و در صورت اتمام پخش، به سرعت از يادها خواهد رفت.

افراد مي‌توانند تبليغات مجله شما را بدون توجه ورق بزنند. تنها محصولات تبليغاتي يك تجربه آگاهانه و تعاملي براي پيام بازاريابي شما فراهم مي‌كنند.

 

ايجاد تصوير مثبت از برند

 

ايجاد يك تصوير مثبت از برند يك شبه اتفاق نمي‌افتد. شما بايد به طور مداوم نظرات مشتريان خود را در طول سال‌ها در نظر گرفته و با ارائه آنچه كه نياز دارند و با چاپ پيام خود بر روي محصولات تبليغاتي پر كاربرد، تصوير خوبي از برند خود را به خانه آنها هدايت كنيد.

تحقيقات نشان مي‌دهند كه محصولات تبليغاتي تاثير مثبت بيش از ۴۲ درصدي در ميان افراد هدف دارند.

با ارتباط دادن برند خود با رويداده‌اي خيريه يا اجتماعي و با توزيع محصولات تبليغاتي براي برجسته كردن نام شركت و مشاركت مثبت آن، حسن نيت افراد را ايجاد كنيد.

 

رضايت مشتريان

 

مشتريان راضي خريد مي‌كنند و برمي گردند. محصولات تبليغاتي را براي درست كردن شرايط (براي مثال، ارائه در زمان انتظار طولاني)، يا به عنوان يك هديه مجاني براي تشكر از خريد به مشتريان خود بدهيد.

دريافت يك هديه باعث مي‌شود كه مردم احساس خاص بودن كنند و اين هديه حسن نيت شما را به مشتريان نشان مي‌دهد و نشان خواهد داد كه آنها براي كسب و كار شما ارزشمند هستند و مورد قدرداني قرار مي‌گيرند. علاوه بر اين، همه از يك پيشنهاد مجاني خوششان مي‌آيد.

 

گسترش نام برند با تبليغات دهان به دهان

 

هر مالك كسب و كار مي‌خواهد در بين مردم بيشتر شناخته شود و اين آشنايي باعث فروش بيشتر خواهد شد. ارائه محصولات تبليغاتي يك روش قدرتمند براي جلب توجه به برند شما است.

اين امر به ويژه در نمايشگاه‌ها صادق است كه در آن شركت كنندگان در حال مبارزه براي جذب بازديد كنندگان براي بازديد از غرفه‌هاي خود هستند.

هيچ چيز مانند يك پيشنهاد مجاني براي شكستن يخ مشتريان بالقوه و درگير كردن آنها در يك مكالمه وجود ندارد.

به علاوه، آنها بيشتر به تبليغ بازاريابي شما گوش مي‌دهند، چون شما يك هديه به آنها داده‌ايد.

 

 ايجاد يك تاثير ماندگار

 

اگر محصولات تبليغاتي شما براي دريافت كنندگان مفيد و يا جذاب باشد، آنها اين هديه را نگه خواهند داشت و از آن استفاده خواهند كرد. پنجاه و سه درصد مردم حداقل يك‌بار در هفته از محصول تبليغاتي استفاده مي‌كنند، به اين معني كه اين محصولات تاثير زيادي در به خاطر سپردن خدمات و يا محصولات شما در بين افراد خواهد داشت.

هر بار كه از محصولات تبليغاتي شما استفاده شود نام برند شما در ذهن آنها تكرار خواهد شد. تكرار كليد به خاطر سپردن يك پيام است. با ارائه محصولات تبليغاتي مفيد، شما نمايش مكرر نام برند خود را تكرار كرده و به آنها كمك مي‌كنيد كه شركت شما و آنچه كه در مورد آن است را به خاطر بسپارند.

آيا در حال حاضر از محصولات تبليغاتي براي بازاريابي كسب و كار خود استفاده مي‌كنيد؟ اگر اينطور است، موفقيت‌هاي خود را در قسمت نظرات زير به اشتراك بگذاريد. ما هميشه به دنبال ايده‌هاي خوبي هستيم كه با بقيه به اشتراك بگذاريم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.