اگر شما از محصولات تبليغاتي در كسب و كار خود استفاده ميكنيد و يا در حال ارائه اين محصولات هستيد. مطمئنا از فوايد استفاده از محصولات تبليغاتي مطلع هستيد.
در اينجا حقايقي در مورد هداياي تبليغاتي وجود دارد كه شايد شما تا به حال آنها را نميدانستيد
اولين آيتمهاي تبليغاتي در سال 1789 در جريان انتخابات رياست جمهوري در آمريكا در بين مردم توزيع شدند. كسب و كارهايي كه بيشتر از همه از هداياي تبليغاتي استفاده ميكنند، فعال در آموزش، امور مالي، بهداشت و درمان و ساخت و ساز هستند.
مشتريان و مصرف كنندگان به طور متوسط بيش از شش ماه از آيتمهاي تبليغاتي استفاده ميكنند و آنها را نگه ميدارند. بيشتر اشخاص حداقل يك آيتم تبليغاتي را در آشپزخانه خود دارند، بسياري از افراد از يك آيتم در محل كار خود استفاده ميكنند و اين آيتمها را حتي ميتوانيد در اتاق خواب هم پيدا كنيد.
قبل از دريافت محصولات تبليغاتي، تعداد كمي از افراد با تبليغ كننده تجارت كرده بودند و بعد از دريافت آيتمهاي تبليغاتي اغلب آنها با كسب و كار ارائه دهنده اين آيتمها وارد معامله شدند و احساس بهتري از برند داشتند.
آيتمهاي تبليغاتي بيشتر در ياد مردم ميمانند به عنوان مثال بيش از نيمي از افراد نام برند ارائه دهنده محصولات تبليغاتي كه در سالهاي گذشته دريافت كرده بودند را به ياد ميآورند در مقابل آن تعداد كمي از افراد بعد از گذشت زمان كوتاهي تبليغ راديويي و تبليغات تلويزيون را به ياد ميآورند.
اضافه كردن يك آيتم تبليغاتي در زمان تبليغات در رسانهها ميتواند ميزان تاثير گذاري آنها را به ميزان قابل توجهي بالا ببرد.
كدام محصولات تبليغاتي را افراد استفاده ميكنند
كيسههاي خريد يكي از ارزان ترين محصولات تبليغاتي هستند و محل نمايش زيادي هم دارند و بازگشت سرمايه بالايي خواهند داشت. بيش از سي درصد از مردم يك كيسه خريد ماركدار دارند و از آن در هنگام خريد استفاده ميكنند.
با داشتن محيط مناسب براي نمايش نام و لوگوي برند، كيسههاي خريد بيشتر از هر محصول ديگري نمايش برند را ممكن ميكنند و موارد كاربرد بسياري هم دارند.
اكثر افراد ميگويند مفيد بودن يك آيتم تبليغاتي دليل اصلي نگه داشتن آن است و از محصولات مفيد ميتوان به محصولات بهداشتي، ايمني و لوازم جانبي رايانهاي و ابزار نوشتن اشاره كرد.
پوشاك و بعد از آن ابزار نوشتن، كيسهها، تقويمها و وسايل نوشيدني از آيتمهاي تبليغاتي برتر هستند كه بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرند. خانمها بيشتر تمايل به دريافت كيف، نوشت افزار و تقويم دارند و مردان پيراهن و كلاه را ترجيح ميدهند.
محصولات مفيد و كاربردي داراي تاثير بالا
تمامي افراد در صورتي كه امكان انتخاب داشته باشند، محصولي را انتخاب ميكنند كه آن را مفيد ميدانند. مردم دوست ندارند محصولاتي كه مورد نياز آنها نيست را دريافت كنند و در صورت ارائه موارد بدون استفاده تبليغ برند شما به صورت منفي خواهد بود و افراد از برندي كه محصولات بدرد نخور ارائه ميدهد خريد نخواهند كرد.
افراد مختلف اين آيتمهاي تبليغاتي را نگه داشته و از آن در زندگي روزمره استفاده ميكنند. بيش از نيمي از مردم از آيتمهاي تبليغاتي تا دو سال نگهداري ميكنند. چهل و هشت درصد از مصرف كنندگان تمايل زيادي به دريافت آيتمهاي تبليغاتي دارند و از گرفتن آنها خوشحال خواهند شد. اكثر مصرف كنندگان نام برند محصولات تبليغاتي كه در دو سال گذشته دريافت كردهاند را به درستي به ياد ميآورند.
ارائه محصولات مفيد و استفاده از آنها به عنوان آيتمهاي تبليغاتي يك تصوير مطلوبتري از كسب و كار را در بين افراد هدف ايجاد ميكند. تنها يك نفر در هر پنج نفر آيتمهاي تبليغاتي ناخواسته را دور مياندازد.