رقابت زيادي در بازار كسب و كار براي بدست آوردن مشتريان بيشتر وجود دارد و البته بسياري از كسب و كارها در حال مبارزه هستند و آخرين چيزي كه در ذهن آنها وجود دارد، خرج كردن پول براي محصولات تبليغاتي است.
در حالي كه صنعت محصولات تبليغاتي مانند بسياري از صنايع شاهد رشد بسياري بوده، اهميت حفظ و گسترش نام برند در مقابل مشتريان فعلي و آينده از هميشه مهمتر شده است.
ايجاد وفاداري و حفظ مشتريان فعلي براي زنده ماندن در اين طوفان اقتصادي كه ما با آن مواجه هستيم بسيار مهم است. محصولات تبليغاتي يك روش عالي براي حفظ رابطه خوب با مشتريان هستند. بله شما بايد هداياي تبليغاتي با كيفيت و خدمات برجسته با قيمتهاي مناسب را ارائه دهيد، اما كافي نيست.
شما بايد به مشتريان خود نشان دهيد كه آنها يك ضرورت حياتي براي زنده ماندن شركت شما بوده و براي شما بسيار ارزشمند هستند. با هديه دادن محصولات تبليغاتي قدرداني خود را نشان خواهيد داد.
اگر شما با موفقيت، روابط خوبي با مشتري خود برقرار كنيد، شركت شما ميتواند به راحتي اين اقتصاد بد را تحمل كند. محصولات تبليغاتي با گسترش نام شركت موفقيت شما را در كسب و كار بيشتر خواهند كرد.
تعداد بسيار زيادي از آيتمهاي تبليغاتي وجود دارند كه ميتوانند با طرح لوگو و نام برند نشانه گذاري شوند و اين آيتمها را ميتوانيد با هر بودجهاي تهيه كنيد و براي كمپين بازاريابي خود از انها استفاده كنيد.
هداياي تبليغاتي دو هدف را محقق ميكنند
محصولات تبليغاتي در مرحله اول نشان دهنده قدرداني شركت شما از مشتريان است و به آنها نشان ميدهند كه چقدر آنها براي شما مهم هستند. از طرف ديگر محصولات تبليغاتي لوگو و نام برند شما را بارها و بارها تبليغ خواهند كرد و باعث گسترش نام برند خواهند شد.
تحقيقات نشان ميدهند كه بيش از نيمي از مشترياني كه فقط يك بار از شركتي خريد ميكنند، به اين دليل معامله با آن شركت را رها ميكنند، چون احساس قدرداني نميكنند. بنابر اين امسال به خاطر هديه ندادن، مشتريان خود را از دست ندهيد و با اين كار بر تعداد آنها اضافه كنيد.
كليد براي انتخاب هداياي تبليغاتي براي رويداد بازاريابي شما
در زمان برگزاري نمايشگاهها، مسابقات ورزشي و بسياري از انواع ديگر رويدادها ميتوانيد كسب و كار خود را گسترش دهيد. همه اين رويدادها، محلهاي عالي براي استفاده از محصولات تبليغاتي هستند تا نام تجاري شما را نشان دهند.
شما ميتوانيد از آنها به عنوان محلي براي عرضه محصولات تبليغاتي استفاده كنيد و يا حتي آنها را براي جمعآوري پول براي يك موسسه خيريه محلي هديه دهيد. در زير سه كليد ساده را آوردهايم تا در زمان انتخاب هداياي تبليغاتي از آنها استفاده كنيد.
1. از هداياي منحصر به فرد استفاده كنيد
هديهاي را انتخاب كنيد كه از بقيه هدايا متمايز باشد تا نام برند شما بيشتر به چشم بيايد. هميشه هداياي با كيفيت بازخورد بهتري خواهند داشت و بازگشت سرمايه بيشتري را در پي دارند.
از طرف ديگر كيفيت محصولات تبليغاتي نشان دهنده برتري كسب و كار شما خواهد بود و اين احساس را انتقال ميدهند كه شركت شما خدمات مطلوبي را ارائه ميدهد و اطمينان بيشتري را براي مشتريان در پي خواهد داشت.
2. محصولات مفيد را انتخاب كنيد
محصولات تبليغاتي رويداد بازاريابي شما بايد موردي باشند كه مفيد بوده و كاربرد داشته باشند. اگر مورد استفاده شما تقريبا هر روز توسط گيرنده مورد استفاده قرار گيرد، ديده شدن شما به حداكثر خواهد رسيد. برخي مثالهاي خوب عبارتند از: خودكار، ساعت ديواري، فلش مموري و انواع وسايل پركاربرد.
3. هداياي مرتبط را انتخاب كنيد
محصولات تبليغاتي كه انتخاب ميكنيد بايد ارتباطي با افراد هدف شما داشته باشند. پيغام بازاريابي و برند شما بايد به چيزي كه انتخاب ميكنيد ارتباط داشته باشند. بايد سرگرمكننده، پويا، مفيد و مرتبط باشند. مرتبط بودن هديه بيشترين بازخورد را براي كسب و كار شما خواهد داشت.