جمعه ۲۴ اسفند ۰۳

فلش مموري تبليغاتي سفارشي براي نمايشگاه‌ها بخش يك

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

فلش مموري تبليغاتي سفارشي براي نمايشگاه‌ها بخش يك

۲۹ بازديد

 

 

فلش مموري تبليغاتي به انتخاب بسياري از تجار پيشرو و مترقي تبديل شده است. درست است كه دامنه وسيعي از اقلام تبليغاتي سودمند و كاربردي وجود دارند، عملا هر شيء مي‌تواند به راحتي به يك ابزار بازاريابي و تبليغاتي تبديل شود.

برخي از اين موارد سابقه تبليغاتي طولاني دارند، در حالي كه برخي ديگر را مي‌توان به عنوان تازه وارد در بازار كالاهاي تبليغاتي در نظر گرفت.

با اين حال، برخي از آنها تنها براي گروه نسبتا محدودي از دريافت كنندگان مفيد خواهند بود. براي مثال، بعضي از اقلام براي سن، زمينه حرفه‌اي يا وضعيت اجتماعي افراد خاص در نظر گرفته و طراحي مي‌شوند.

 

ديگر موارد تبليغاتي، مفيد و مرتبط با تعداد زيادي از مردم خواهند بود. فلش مموري تبليغاتي قطعا متعلق به مقوله دوم است. امروزه، مردم عملا هر عملياتي را با كامپيوتر انجام مي‌دهند. در حال حاضر، استفاده از كامپيوتر به بخش حياتي و روتين روزانه ما تبديل شده است.

اين يك دليل اصلي است كه چرا همه از دريافت يك فلش مموري استقبال مي‌كنند. فلش مموري تبليغاتي را مي‌توان در يك نمايشگاه عمومي، نمايشگاه تجاري و يا حتي يك جلسه كاري ارائه داد.

اگر ترجيح مي‌دهيد، مي‌توانند به عنوان هديه شركت به شركاي كسب و كار و مشتريان وفادار فرستاده شوند. هديه دادن خودكار داراي حافظه فلش و ديگر آيتم‌ها به كارمندان نيز ممكن است ايده خوبي باشد.

شكي نيست كه مردم به آهستگي از هداياي تبليغاتي تكراري خسته مي‌شوند و از اقلام تبليغاتي متعددي كه توسط برخي از شركت‌هايي كه نيازهاي واقعي آنها را در نظر نمي‌گيرند ارائه مي‌شوند، استفاده نخواهند كرد. اگر يك دقيقه درباره آخرين نمايشگاه تجاري فكر كنيد، به احتمال زياد حداقل نيم دوجين مداد، چند پيراهن و تعداد زيادي ليوان به شما داده شده است.

چند تا از اين محصولات تبليغاتي را واقعا استفاده مي‌كنيد؟ ما جدا شك داريم كه نام اين شركت‌ها در حافظه شما نقش بسته باشد و در صورتي كه تصميم بگيريد محصولات تبليغاتي را فقط به خاطر حضور در نمايشگاه هديه بدهيد، اين اتفاق احتمالا براي شركت شما هم رخ خواهد داد.

 

با فلش مموري تبليغاتي كسب و كار خودتان را گسترش دهيد

 

يك فلش مموري تبليغاتي سفارشي فقط يك هديه معمولي نيست، بلكه به شدت مورد توجه قرار گرفته و بارها مورد استفاده قرار مي‌گيرد و مشتريان شما از آن نگهداري مي‌كنند. البته، ممكن است كمي گران‌تر از بسياري از اقلام تبليغاتي ديگر باشد، اما شما مي‌توانيد آن را يك سرمايه‌گذاري بلند مدت در نظر بگيريد. شكي نيست كه فلش مموري معمولا بسيار بادوام است، به خصوص به خاطر اين كه داراي پيكربندي قابل اطمينان هستند و قطعات متحرك ندارند. به خاطر اين ويژگي‌ها، يك فرد احتمالا از هديه تبليغاتي شما براي مدتي طولاني استفاده مي‌كند و در نتيجه، در خانه، در محل كار، در كتابخانه، در يك كافه اينترنتي، در دانشگاه، خانه دوست و يا هر جايي كه ممكن است برود، اين هديه تبليغاتي، برند شما را تبليغ خواهد كرد.

 

فلش مموري‌ها سبك هستند و به راحتي حمل و نگهداري مي‌شوند. آنها قادر به ذخيره مقادير عظيمي از اطلاعات و پرونده‌ها هستند و در عين حال، آنها تقريبا هيچ وزني ندارند.

فلش مموري شما مي‌تواند در كيف يك منشي جاي گيرد و مي‌تواند همراه يك پزشك بوده و يا با زنجير به گردن يك دانش‌آموز آويخته شود.

در پايان يك ارائه، يك جلسه كاري، كنفرانس و يا مذاكره، هديه دادن آنها يك ايده عالي است. شما مي‌توانيد داخل آنها، پرونده‌اي كه حاوي خلاصه رويداد است را ذخيره كنيد.

با انجام اين كار، مشتريان، شركاي كسب و كار و كارمندان، فرصتي را براي تازه كردن حافظه خود در مورد اين رويداد، در اختيار خواهند داشت. اين مورد مناسب مي‌تواند انواع اسناد را ذخيره كند، از فايل‌هاي صوتي و تصويري گرفته تا گرافيك، جداول، و فايل‌هاي متني. كاركنان شما حتي اگر شانس انجام وظايف خود در اداره را نداشته باشند مي‌توانند از آنها استفاده كنند.

همانطور كه مي‌توانيد ببينيد، فلش مموري با اندازه‌اي متوسط و ظاهرا كوچك، پتانسيل زيادي براي ترويج شركت، محصولات و خدمات، به خصوص اين روزها كه عملا همه چيز كامپيوتري شده‌اند را دارند.

 

چه چيزي فلش مموري تبليغاتي را به يك هديه تبليغاتي پر طرفدار تبديل كرده

 

همانطور كه قبلا ديديم، پيشرفت فن‌آوري پيوسته بسياري از شركت‌ها را مصمم كرده است كه به دنبال راه‌هايي جديد براي آسان‌تر و سريع‌تر كردن كارها در محل كار باشند. شركت‌هاي بيشتر و بيشتري از يك جنبه حياتي آگاه مي‌شوند، زمان به پول تبديل مي‌شود. ساده‌تر بگوييم، كارها سريع‌تر در اداره انجام مي‌شوند و پروژه‌هاي جديد سريع‌تر مي‌توانند شروع شوند.

بهره‌وري بيشتر به درآمدهاي بيشتري براي شركت تبديل مي‌شود. از آنجا كه اغلب خانواده‌ها و تقريبا همه شركت‌ها به طور منظم از كامپيوترهاي شخصي استفاده مي‌كنند، اغلب كسب و كارها اكنون شروع به استفاده از فلش مموري تبليغاتي كرده‌اند تا خدمات و اطلاعات شركت را به وسيله آن به افراد منتقل كنند و در عين حال به مشتريان چيزي را ارائه دهند كه بتوانند در آينده از آن استفاده كنند.

ما دوست داريم نقش پر رنگ فلش مموري تبليغاتي را برجسته كنيم اين حافظه‌هاي USB كه معمولا در هر جايي مي‌توانيم آنها را پيدا كنيم، با بيشتر كامپيوترهاي شخصي سازگار هستند و قادر به ذخيره اطلاعات بيشتر نسبت به دي وي دي‌ها و سي‌دي‌هاي سنتي هستند.

اين آيتم‌هاي تبليغاتي قابل جابجايي بوده و مي‌توان بارها آنها را پاك كرد و دوباره فايل‌ها را داخل آنها ذخيره كرد، سبك بوده و بسيار كوچك‌تر از ديسك‌هاي سنتي هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.