مزاياي فلش مموري تبليغاتي نسبت به ساير دستگاههاي ذخيرهسازي قابل حمل
فلش مموري مزاياي خاصي را نسبت به انواع ديگر دستگاههاي ذخيرهسازي قابل حمل، به ويژه ديسك نرم ارائه ميدهد. اندازه و شكل آنها كوچك و جمع و جور است و قاب آنها را بسيار ساده و راحت ميسازند تا بتوانند هر جايي، در يك جيب يا كيف جا بگيرند و به هر جايي منتقل شوند.
فلش مموري ميتواند ظرفيت اطلاعات بيشتري داشته باشد، ظرفيتهاي ذخيرهسازي آنها ميتواند از 2 گيگابايت تا 128 گيگابايت يا حتي بالاتر هم باشد. به علاوه اندازه و قيمت آنها به طور مداوم در حال كم شدن است.
برخلاف ديگر دستگاههاي ذخيرهسازي سنتي، فلش مموري با طراحي پايدارتري ساخته ميشود كه آنها را نسبت به خراشهاي سطحي مقاوم ميكند، بر خلاف سيديهاي معمولي. اين باعث ميشود اطلاعات امنتر شوند.
فلش مموري سريعتر عمل ميكند
از آنجا كه حافظه فلش از قطعات متحرك استفاده نميكند، احتمال خرابي آن كم و قابلاعتمادتر است. استفاده از اين نوع حافظه بسيار آسان است. تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه آنها را وصل كنيد. روزهايي بودند كه كامپيوترها فقط فلاپي درايو و درايو سي دي داشتند. در حال حاضر پورت USB را در تمام كامپيوترهاي شخصي، لپ تاپ و مك بوكها مي توان يافت. به خاطر قابليت استفاده مجدد آنها، درايوهاي حافظه USB دوستدار محيط زيست هستند. فلش مموري تبليغاتي ميتواند به عنوان يك ابزار بازاريابي خلاقانه و سازگار در نظر گرفته شود.
به عنوان آيتمهاي بازاريابي، اين حافظههاي USB تبليغاتي، ارزش جديدي را به محصولات تبليغاتي اضافه كردهاند. از آنجا كه آنها را ميتوان براي دورههاي زماني طولاني استفاده كرد، فلش مموري تبليغاتي ارزانتر و كارآمدتر از ديگر رسانههاي تبليغاتي مثل تلويزيون، راديو، روزنامهها يا ساير هداياي تبليغاتي و تجاري هستند.
ما بايد به خاطر داشته باشيم كه بهترين بازخورد را يك كسب و كار ميتواند از توزيع اين محصولات تبليغاتي به دست آورد، اين يك واقعيت است كه هر بار افراد به اين محصول دسترسي داشته باشند و از آن استفاده كنند نام برند، لوگوي شركت، يا پيام شما به كاربر نمايش داده خواهد شد.
تمام اين ويژگيها، فلش مموري تبليغاتي را براي هر فعاليت تبليغاتي موفق، انتخاب ميكنند. ايدهآل براي اينكه توسط شركتها براي گسترش آگاهي از تنوع محصولات و خدمات شما در نمايشگاههاي تجاري، كنفرانسهاي تجاري، و همايشها عرضه شود، اين موارد هيجانانگيزترين چيز در اقلام تبليغاتي هستند. علاوه بر اين، بعيد است كه آنها منسوخ شوند و يا محبوبيت خود را از دست دهند. طبق گفته توليدكنندگان، هر حافظه يواسبي كاربردهاي زيادي دارد و باعث ميشود كه مشتريان به گونههاي مختلفي از آنها استفاده كنند.
تعامل با مشتريان با استفاده از فلش مموري تبليغاتي سفارشي
همان طور كه قبلا ذكر شد، درايوهاي حافظه USB به يك استراتژي بازاريابي قوي و موثر تبديل شدهاند. در اينجا برخي از مزيتهاي اصلي اين آيتمها كه بر روي كسب و كار شما تاثير خواهند گذاشت ارائه شده است.
بازدهي كالاهاي ماركدارنسبت به تبليغات راديويي و تلويزيوني و يا ساير تبليغات چاپي بهتر شده است. استفاده از هداياي تبليغاتي كاربردي به كسب و كار شما اجازه ميدهد كه به طور خاص هدف خود را مشخص كرده و به مخاطبين هدف خود در سطح شخصيتر دسترسي پيدا كنيد. اين استراتژي هدفگذاري، بهتر از اين است كه شما پول خود را براي كساني خرج كنيد كه به فعاليت شما نياز ندارند، اين وجوه بازاريابي در حوزهاي استفاده ميشود كه به احتمال زياد به شما يك بازگشت اساسي در سرمايهگذاري اوليهتان ميدهد.
يادآوري دائمي
تبليغات رسانهها از قبيل راديو، تلويزيون و رسانههاي چاپي، كالاهاي تبليغاتي را عرضه نميكنند و اگر متوقف شوند از يادها خواهند رفت. اگر شما آيتمهاي تبليغاتي ماركداري را انتخاب كنيد كه مخاطب هدف شما روزانه از آن استفاده كند، مشتريان شما يك يادآوري پيوسته از پيام تبليغاتي و نام برند شما دريافت خواهند كرد.
تماس فيزيكي با يك مورد تبليغاتي با دقت انتخابشده تاثير بيشتري نسبت به رسانههاي گذرا چون تبليغات تلويزيوني يا راديو و يا مطالب چاپي خواهد داشت. چه آنها واقعا از آن آگاه باشند يا نباشند، مخاطبان هدف اطلاعات دريافتشده را در نظر گرفته و آنها را در مورد محصولات و يا خدمات شما زماني كه نياز به خريد دارند، در نظر ميگيرند.
حفظ وفاداري مشتري
هداياي تبليغاتي راه را براي تعامل بيشتر با مشتريان هموار ميكنند، شركت شما را تبليغ ميكنند و كسب و كار شما را در ذهن افراد نگه ميدارند. هداياي ماركدار تاثير زيادي در وفاداري مشتري و ابزاري كارآمد براي جذب افراد جديد هستند.
در صورتي كه يك هديه تبليغاتي به خوبي انتخاب شده باشد، مشتريان احتمالي شما را متقاعد ميكند كه به جاي رقبا از شما خريد كنند. فلش مموري يك موقعيت بازاريابي و تبليغاتي عالي ايجاد ميكند و به شما اين امكان را ميدهد كه بر روي آنها لوگو و پيام تبليغاتي شركت را چاپ كنيد.