دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

انواع ساعت تبليغاتي براي گسترش نام برند و افزايش فروش

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

انواع ساعت تبليغاتي براي گسترش نام برند و افزايش فروش

۱۶ بازديد

 

ساعت ديواري تبليغاتي در گسترش نام و پيام شركت شما موثر و كارساز است زيرا همه نياز دارند تا بدانند كه زمان چيست، افراد به طور مداوم به ساعت‌ها نگاه مي‌كنند، خواه در خانه باشند و يا در محل كار و يا در مكان‌هاي عمومي. اين هداياي تبليغاتي براي سال‌ها، به عنوان يكي از انتخاب‌هاي برتر براي نمايش محصولات و ايجاد آگاهي و گسترش نام برند و آشنايي افراد با خدمات و محصولات شركت‌ها استفاده شده و به طور موفق عمل كرده و بازگشت سرمايه خوبي را هم داشته‌اند.

 

در اينجا چند نوع ساعت تبليغاتي كه مي‌توانيد از آنها انتخاب كنيد آورده شده است

 

ساعت تبليغاتي ديواري

 

آيا مي‌خواهيد افراد زيادي با برند شما آشنا شوند؟ چرا از اين نوع ساعت استفاده نمي‌كنيد؟ آنها براي نمايش ساعت و نام و لوگو به همراه پيام شركت مناسب هستند و يك تبليغ واقعي و عالي ارائه خواهند داد. زماني كه يك فرد به ساعت ديواري تبليغاتي شما نگاه مي‌كند، آنها مي‌دانند كه از كجا آمده است و از فعاليت كسب‌وكار شما مطلع خواهند شد. ساعت تبليغاتي ديواري مي‌تواند روي طيف گسترده مردم تاثير‌گذار باشد.

 

ساعت ديواري با نمايش تاريخ

 

اين ساعت‌ها علاوه بر اين كه ساعت را نشان مي‌دهند، تاريخ روز را هم به اطلاع افراد خواهند رساند و توجه افراد بيشتري را به سمت خود جلب مي‌كنند. اين ساعت تبليغاتي علاوه بر تاريخ، روزهاي هفته را هم نشان مي‌دهد. با استفاده از يك طرح جذاب و به ياد ماندني، مي‌توانيد برند خود را در ذهن افراد ماندگار كنيد.

 

ساعت ديواري شبرنگ‌دار

 

اين نوع ساعت ديواري مناسب براي مكان‌هاي نسبتا تاريك است و مي‌تواند با كمترين نور زمان را نشان دهد. استفاده از اين ساعت در مكان‌هاي عمومي مانند ترمينال‌ها به مسافران كمك خواهد كرد زمان دقيق را بدانند و اگر نام برند را هم با استفاده از مواد شبرنگ بر روي آن مشخص كنيد، به راحتي مي‌تواند براي افراد جلب توجه كند.

 

ساعت تبليغاتي پاندول‌دار

 

اين نوع ساعت كه توسط يك فيزيك‌دان ايتاليايي كشف شد، به خاطر دقت آن در گفتن زمان صحيح مورد توجه قرار گرفت. اين در واقع نوسان پاندول است كه آن را دقيق مي‌كند. تا زماني كه ساعت كوارتز كشف شد، ساعت پاندول‌دار دقيق‌ترين روش براي بيان زمان بود و در حال حاضر از پاندول براي تزئين استفاده مي‌شود.

 

يك ساعت شيك كوارتز

 

اين نوع ساعت يكي از دقيق‌ترين نوع ساعت‌ها بوده و انواع مختلف ساعت‌هاي كريستالي را مي‌توان پيدا كرد. اين نوع از ساعت به وسيله يك سيگنال الكترونيكي توليد شده توسط يك نوسان‌ساز كريستالي كار مي‌كند. در حال حاضر ساعت ديواري كريستالي با قيمت‌هاي پايين و كيفيت بالا در دسترس شركت‌ها هستند و آنها مي‌توانند با صرف هزينه‌اي اندك تبليغات خود را انجام دهند.

 

ساعت ديواري جهاني

 

اگر افراد هدف شما داراي فعاليت بين‌المللي هستند مانند آژانس‌هاي مسافرتي و تجار كه نياز به دانستن زمان در نقاط مختلف دنيا را دارند، اين ساعت ديواري جهاني زمان را در كشورهاي مختلف در سراسر جهان نشان مي‌دهد. اين نوع از ساعت‌هاي ديواري داراي صفحه‌هاي نشان دهنده ساعت بزرگي هستند.

 

ساعت روميزي

 

ساعت تبليغاتي روميزي بهترين وسيله براي تبليغات و تاثيرگذاري بر روي افراد هدف است. معمولا بر روي ميز كار و يا در خانه‌ها از اين ساعت‌ها استفاده مي‌شود و به علت داشتن عمر بالا و ديده شدن روزمره تاثير زيادي دارند.

نكته مهمي كه بايد در مورد محصولات تبليغاتي رعايت كنيم، كيفيت محصولات است. اگر از موارد با كيفيتي استفاده كنيد، كساني كه از آيتم تبليغاتي شما استفاده مي‌كنند، نسبت به كيفيت بالاي محصولات و خدمات شما حسن نيت پيدا مي‌كنند و در صورتي كه به خدمات و محصولات شما نياز داشته باشند به كسب‌وكار شما مراجعه خواهند كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.