سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

ساعت هاي ديواري سفارشي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

ساعت هاي ديواري سفارشي

۱۳ بازديد

آيا شما به دنبال يك هديه تبليغاتي هستيد كه مي تواند در دراز مدت موثر باشد؟ ساعت ديواري تبليغاتي مي تواند اين كار را انجام دهد! افراد به طور مرتب نياز به يادآوري زمان براي حفظ برنامه خود را دارند. در اين عصر مدرن توقعات از بسياري از مردم بالا مي باشد و زندگي پر مشغله آنها گواهي براي اين موضوع است.

ساعتهاي ديواري معمولا روي ديوارهاي اداري يا خانه و ديگر اماكن عمومي نصب مي شوند. آنها در انواع شكل ها و اندازه هاي مختلف يافت مي شوند. ساعتها راه پر پيچ و خمي را از ساعت هاي آنالوگ و ابتدايي تا ساعت هاي ديجيتالي امروزي پيموده اند. به خاطر كاربردي بودن آنها در بخش عمده اي از زندگي روزمره، از ابتدي در زندگي انسان نقش اساسي خود را حفظ كرده اند.

از ساعت هاي سفارشي براي تبليغ محصولات يا تجارت شما به ساير افراد استفاده مي شود و شما مي توانيد از آن به عنوان سوغاتي نمايشگاههاي تجاري استفاده كنيد. در صورتيكه شما فعاليت ها و تفريحاتي براي روزهاي آتي خود داشته باشيد مي توانيد آن را با سايرين نيز در ميان بگذاريد و آنها را نيز دعوت كنيد كه باعث ايجاد تصوير ذهني مثبت در آنها مي شود.

 

ساعت ديواري تبليغاتي

شما همچنين مي توانيد براي افزايش انگيزه كاركنان خود نيز از اين هدايا تبليغاتي استفاده كنيد كه نشان دهنده اين است كه شما متوجه خدمات آنها به شركت خود هستيد و از آنها قدرداني مي كنيد. در زير ليستي از مزاياي ساعت هاي ديواري سفارشي با نقش و طرح شركت شما ارائه شده است:

1- با دوام و قابل اتكا 

نمايشگاههاي تجاري براي توزيع ساعت هاي ديواري براي ايجاد اثري ماندگار برگزار مي شوند. مشتريان و كاربران شما مي توانند از آنها براي مدت زماني طولاني بهره ببرند.

2- فضاي كافي براي چاپ طرح مورد نظر شما

آنها فضاي وسيعي دارند كه به شما اين امكان را مي دهند نام و طرح و لوگوي خود را بدون نگراني بر روي آنها چاپ گنيد. حتي در برخي موارد شما قادر خواهيد بود يك جمله يا شعار نيز در پايين آن قرار دهيد.

3- طراحي جالب و جذاب

ساعت هاي ديواري تبليغاتي طرح هاي شيك و مدرني دارند كه مي توانند توجه هر فردي را به خود جلب كنند و شما مي توانيد توسط آنها با گروه هاي مختلفي از افراد ارتباط برقرار كنيد.

4- كيفيت نامحدود و بي وقفه

ساعت ديواري تبليغاتي براي استفاده طولاني مدت طراحي مي شوند. از آنجايي كه نمونه هاي مدرن و ديجيتالي زيادي در بازار موجود مي باشد، ساعت هاي ديواري زير سايه آنها قرار مي گيرند ولي با اين حال افراد آنها را اقلامي كاربردي و با ارزش مي دانند.

حال كه با ارزش هاي گسترده اين اقلام آشنا شديد، در زير نشانه هايي از چگونگي سفارش اين هداياي تبليغاتي براي شما آورده شده است

1- پروفايل مخاطبان خود را مطالعه كنيد

انجام تحقيقاتي در مورد مخاطبان هدف شما پيش از اينكه پيشنهاد خود را در خصوص ساعت تبليغاتي مناسب به آنها ارائه دهيد، كاري محتاطانه به حساب مي آيدو با اين كار شما مي توانيد متوجه شويد آنها به چه چيزهايي علاقه دارند و از چه اقلامي دوري مي جويند.

2- طرح ساعت خود را با دقت انتخاب كنيد

ساعت ديواري تبليغاتي طرح ها و قالب هاي مختلفي دارند و بدون صرف زمان و انرژي شما قادر نخواهيد بود گزينه مناسب را براي مشتريان خود انتخاب كنيد و قطعا سردرگم خواهيد بود. پس به اين منظور زمان و انرژي لازم را براي انتخاب هوشمندانه و دقيق بهترين گزينه صرف كنيد كه بتواند پاسخگوي نيازهاي مخاطبان شما باشد.

3- به بودجه و امكانات مالي خود توجه داشته باشيد

قبل از انجام خريدهاي عمده تلاش كنيد كه برنامه اي در خصوص تامين منابع مالي مورد نياز داشته باشيد. با اين كار شما مي توانيد از خطر ولخرجي و ورشكستگي در امان بمانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.