چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

ساعت ديواري تبليغاتي مچي و روميزي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

ساعت ديواري تبليغاتي مچي و روميزي

۱۳ بازديد

ساعت ديواري تبليغاتي

خيلي غيرمعمول نيست كه مردم هداياي تبليغاتي كه دريافت مي‌كنند را جايي دور از چشم بگذارند، چون اكثر اين كالاها اصلا قابل استفاده نيستند. مردم اكثرا يا اين كالاها را دور مي‌اندازند، يا آنها را در كشوها و كمدهاي خود مي‌گذارند كه هيچكس نمي‌تواند آنها را ببيند و يا فقط چند بار از آن استفاده مي‌كنند و خيلي زود به كل فراموش‌شان مي‌كنند.

ساعت ديواري تبليغاتي ، ساعت مچي و روميزي، كالاهايي بسيار مفيد و كاربردي هستند. شما بايد اين موضوع را درك كنيد كه هنگام انتخاب يك كالاي تبليغاتي، بايد مطمئن شويد كه اين كالا براي افرادي كه آن را دريافت مي‌كنند مفيد و كاربردي باشد. به همين دليل است كه شركت‌هاي بزرگ ساعت‌ را براي تبليغات انتخاب مي‌كنند.

اما چرا ساعت تبليغاتي؟

ساعت‌هاي تبليغاتي هداياي فوق‌العاده‌اي براي كاركنان هستند

در صورتي كه بخواهيد به كارمنان خود براي دستاوردها و خدماتي كه در طول سال‌ها براي سازمان شما انجام داده‌اند پاداش بدهيد و آنها را تشويق كنيد، ساعت‌هاي شركتي مي‌توانند هديه‌هاي جالب‌توجهي باشند. با اينكار به آنها نشان مي‌دهيد كه حضورشان براي شما و سازمان اهميت دارد.

ساعت‌ها هداياي «تشكر» فوق‌العاده‌اي براي مشتري‌ها هستند

آيا در حال حاضر مشتري يا مشتري‌هايي داريد كه در طول سالها به شما وفادار مانده‌اند و رقبايتان در تلاش براي «دزديدن» آنها باشند؟ آيا اين مشتري‌ها يكي از بزرگترين مشتري‌هاي شركت شما هستند؟ مي‌توانيد با هديه دادن ساعت‌هايي با برند شركت خودتان، از آنها براي حمايت و وفاداري‌شان تشكر كنيد.

تنوع ساعت‌ها بسيار زياد است

ممكن است ايده هديه دادن ساعت يكسان باشد، اما وقتي در بازار ساعت‌هاي تبليغاتي باشيد، متوجه مي‌شويد كه ساعت‌ها انواع مختلف دارند: نقره، پلاتين، طلا، مردانه، زنانه و غيره. در واقع، اين ليست عملا پاياني ندارد.

ساعت‌هاي ماركدار، هداياي ارزشمندي هستند

حقيقت اين است كه بسياري از هداياي تبليغاتي ارزان، در عموم وجهه خوبي ندارند (البته اين به اين معنا نيست كه مردم از اين هداياي تبليغاتي استفاده نمي‌كنند)، اما ساعت‌، كالايي است كه همه افراد به خوبي به ازش آن واقفند.

با هديه دادن يك ساعت ديواري تبليغاتي، به گيرنده نشان مي‌دهيد كه مي‌خواهيد او به كار با كسب‌وكار شما افتخار كند. در حقيقت به او نشان مي‌دهيد كه برايش ارزش قائل هستيد و به همين دليل است كه يك كالاي ارزشمند و كاربردي به او هديه مي‌دهيد.

ساعت‌ها هميشه مورد استفاده قرار مي‌گيرند

اكثر مردم از ساعت استفاده مي‌كنند، بنابراين اگر به افراد ساعت تبليغاتي هديه دهيد، مي‌توانيد اطمينان حاصل كنيد كه از آنها استفاده مي‌شود. اگر به مشتري‌هاي خود ساعت ديواري تبليغاتي بدهيد، قطعا آنها را بر روي ديوار خانه يا دفتر خود آويزان مي‌كنند و هر موقع براي چك كردن زمان به ساعت شما نگاه كنند، شركت شما و خدمات‌تان را به ياد مي‌آورند.

اگر به كارمندهايتان ساعت هديه بدهيد، هميشه آنها را به ياد موفقيت‌هايشان خواهيد انداخت.
هنگامي كه نوبت به انتخاب بهترين هديه تبليغاتي مي‌رسد، بدون شك ساعت در صدر فهرست قرار دارند. هنگام هديه دادن ساعت‌هاي تبليغاتي، از اين سه مورد مطمئن شويد:

· اينكه آنها حتما از آن استفاده مي‌كنند يا خير.

· اينكه لوگو يا برند شركت‌تان بر روي ساعت مشخص است و آنها را به ياد شركت شما خواهد انداخت.

· اينكه آنها باور دارند كه واقعا براي شركت شما ارزشمند هستند.

ساعت‌هاي مچي، روميزي و ديواري تبليغاتي، شيوه‌اي ماهرانه هستند براي اينكه به مشتري‌ها و كارمندان‌تان نشان دهيد كه دارايي ارزشمندي براي كسب‌وكارتان هستند و به اين ترتيب مي خواهيد از آنها تشكر كنيد؛ اين واقعيتي است كه مردم دوست دارند از آنها قدرداني شود و شما با هديه دادن يك ساعت ديواري تبليغاتي، مچي يا روميزي به آنها، از آنها قدرداني خواهيد كرد.

همچنين بد نيست بدانيد كه ساعت‌هاي ديواري تبليغاتي روشي قطعي براي در معرض ديد قرار دادن برندتان است. قطعا مي‌دانيد كه زندگي روزانه ما تا چه حد به زمان وابسته است. هر بار كه يكي از مشتري‌هاي احتمالي‌تان زمان را با نگاه كردن به ساعت تبليغاتي شما چك كند، شما هم يك قدم به تبديل او به يك مشتري دائمي نزديك‌تر مي‌شويد.

مطالعات انجام شده در مورد بازاريابي و بازاريابي برند نشان مي‌دهد كه يك مشتري احتمالي، قبل از تصميم‌گيري براي خريد محصول، بايد آگهي آن را حداقل 6 بار ببيند. يك ساعت ديواري تبليغاتي، گزينه‌اي خوبي خواهد بود، چراكه حتي بيشتر از شش بار در روز در معرض ديد مشتري‌هاي احتمالي شما خواهد بود.

يكي از بزرگ‌ترين مزيت‌هاي ساعت‌هاي تبليغاتي اين است كه آنها را مي‌توان تقريبا در هرجايي استفاده كرد، همه ما، هرجايي كه باشيم، دائما زمان را چك مي‌كنيم.

از آنجايي كه دامنه انتخاب محصولات تبليغاتي بسيار گسترده است، ما در اسكار، ساعت‌هاي تبليغاتي با كيفيت بالا و ساخته شده توسط بهترين توليدكنندگان موجود در اين صنعت را براي شما فراهم كرده‌ايم. ويژگي اصلي ساعت‌هاي تبليغاتي ما، دوام و عمر طولاني آنهاست، چراكه نمي‌خواهيم ساعت‌هاي تبليغاتي كه مي خواهيد به كاركنان و مشتري‌هاي خود هديه دهيد، پس از چند روز يا چند ماه از كار بيفتند.

سرمايه‌گذاري در يك كالاي تبليغاتي گران‌قيمت، بايد تصوير خوبي از شركت شما ارائه ‌دهد و اين همان چيزي كه در كسب‌وكار به آن نياز داريد.
هدف ما در اسكار با سال ها سابقه در اين امر، ارائه بهترين خدمات به مشتريان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.