بازگشايي و آغاز يك تجارت فقط محدود به فكر كردن در مورد دفتر اصلي شركت، اجاره يا خريد دفتر كار، حصول اطمينان از كاركرد صحيح اجزا و ماشين آلات در فرايند تجاري شما و برگزاري مصاحبات كاري و استخدام كاركنان نمي باشد.
شما همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه ابزار و تكنيك هاي تبليغاتي كافي براي تبليغ موثر تجارت خود را در دست داريد. به اين منظور، صاحبان تجارت بايد زمان و پولي را صرف هداياي تبليغاتي و بازاريابي كنند كه به سادگي مي تواند به افراد كمك كند تا نام تجاري شما را بشناسند. اگرچه توزيع هداياي تبليغاتي به نظر كار ساده اي مي رسد تمام افراد حاضر در صنعت با اين باور موافق هستند كه تكنيك هاي تبليغاتي نيازمند تلاش و در كنار آن يك ارزيابي جامع از نظرات مختلف و ديدگاههاي مرتبط با هداياي تبليغاتي مختلف به منظور انتخاب مناسب ترين هديه تبليغاتي متناسب با تجارت شما، مي باشد.
به وضوح، هنگام انتخاب هديه تبليغاتي فقط نبايد به دنبال اقلامي كه در حراج هستند باشيد. همچنين، به ياد داشته باشيد صرف اينكه ظاهر زيبايي دارند به اين معنا نيست كه مناسب تجارت شما مي باشند. فراموش نكنيد كه هدف شما تبليغ و توسعه تجارتتان است و انتخاب هديه تبليغاتي مناسب مي تواند به شما در اين مسير كمك كند.
اگر در اين مسير تصميم اشتباهي بگيريد در انتهاي مسير به آن پي برده و شرمنده خواهيد شد. شما بايد هميشه تجارت خود را به ياد داشته باشيد به عنوان مثال، اگرتجارت شما در زمينه فروش محصولات كودك و ارائه سرويس هاي مرتبط مي باشد، در اينصورت استفاده از اسباب بازي هاي كوچك و زيبا به عنوان هديه تبليغاتي مي تواند يك ايده مناسب جهت استفاده والدين اين كودكان براي نوزادانشان باشد.
اما مهمتر از همه، بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه چرا قصد توزيع و ارائه هداياي تبليغاتي را داريد. دلايل اين كار مي تواند يكي از موارد ذكر شده در پايين باشد:
- جلب توجه حاضرين در نمايشگاه به سمت غرفه مربوط به شركت شما
- جذب مشتريان بيشتر به منظور دستيابي به فروش بيشتر در ماههاي آتي
- كمك به توليد و عرضه يك محصول جديد
- هديه اي به منظور تقدير و تشكر از مشترياني كه به شما وفادار بوده اند.
- عرضه كالاهايي رايگان در هر مقطع زماني
- انگيزه اي براي كارمنداني كه دو برابر كاركرده و زحمت كشيده اند تا مطمئن شوند تجارت در مسير درست قدم برميدارد.
- هديه اي مكمل در كنار ايميل هاي مستقيم تبليغاتي
قبل از فكر كردن به اقلام تبليغاتي و انجام هرگونه اقدام براي جستجوي كالاي مناسب ابتدا ليست اهداف و انتظارات خود را از اين كار و توزيع هدايا تبليغاتي را روي كاغذ بياوريد. با اين كار به راحتي مي توانيد تصميم بگيريد كه از چه كالايي استفاده كنيد و به سادگي دلايل مستند و قوي نيز براي انتخاب خود داشته باشيد.
همچنين، شما تصوير بزرگتري از گزينه هاي مختلف در دسترس در بازار امروز را در سر خواهيد داشت. با اين پيش زمينه، شما به دنبال محقق كردن اهداف تجارت خود خواهيد بود حتي اگر مغاير با ترجيحات شخصي شما باشد.