چهارشنبه ۰۳ بهمن ۰۳

5 دليل اهميت هداياي تبليغاتي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

5 دليل اهميت هداياي تبليغاتي

۲۰ بازديد

 

هداياي تبليغاتيدر نامگذاري تجاري ، ما گاهي با مشتريان و كاربراني روبرو مي شويم كه به تازگي با مفهوم هداياي تبليغاتي آشنا شده اند و در مورد آن به طور قابل دركي محتاط هستند. اما پيش از ارائه راهكاري براي اين افراد ما اغلب دلايل ابتدايي اهميت هداياي تبليغاتي را در اين عصر ديجيتالي توضيح مي دهيم.

مقرون به صرفه بودن شگفت انگيز

در مقايسه با روش هاي سنتي نامگذاري تجاري، هداياي تبليغاتي طيف وسيعي از گزينه هاي مقرون به صرفه را ارائه مي دهند. اكثر هداياي تبليغاتي قيمتي ناچيز براي هر مشتري داشته و تاثيري طولاني مدت از پيام شما براي آنان به جاي مي گذارند. به علاوه گزينه هاي مقرون به صرفه ديگري وجود دارند كه بيش از يك كالا را تبليغ كرده و تاثيري گسترده بر روي مشتريان دارند.

مخاطبان هدف

بر خلاف ساير روش هاي تبليغاتي، استفاده از هدايا تبليغاتي رايگان مي تواند مشتريان خاصي را مورد هدف قرار دهد چرا كه اين اقلام مستقيما به دست افرادي مي رسند كه شما قصد جلب توجه آنها را داريد و با استفاده از اين ابزار در تبليغات شما هيچ تيري به خطا نخواهد رفت.

فارغ از اينكه اين هداياي تبليغاتي در يك نمايشگاه تجاري عرضه شود يا به صورت هدايايي در اختيار مشتريان قرار گيرد. در هر دو روش شما مستقيما با مشترياني در ارتباط هستيد كه كالاي خود را براي آنها توليد كرده ايد.

تاثيري دراز مدت

استفاده از هداياي تبليغاتي كارآمد باعث مي شود پيام تبليغاتي شما براي مدت زماني طولاني در ذهن مشتريان شما باقي بماند. در يك نظر سنجي 94 درصد از افرادي كه هداياي تبليغاتي را دريافت كرده اند، به مدت دو سال آن را به ياد مي سپارند. به علاوه، 75 درصد از دريافت كنندگان هداياي تبليغاتي را مورد استفاده قرار مي دهند چراكه بر اين باورند آنها بسيار كاربردي هستند. در نتيجه هداياي تبليغاتي تنها اقلامي هستند كه احساسات، ديدگاه، صدا، ذائقه و لامسه و بويايي مشتريان را مورد هدف قرار مي دهند.

ساخت برند شما

هداياي تبليغاتي كه جامعه شما آنها را كارآمد مي شمارد به طور مداوم و پيوسته برند شما را به آنان يادآوري مي كند. همين الان كه در حال خواندن اين مقاله هستيد، قطعا يك خودكار بر روي ميز شما يا در جيب تان يا درون كيف تان وجود دارد كه يك برند تبليغاتي بر روي آن نقش بسته است و هر بار كه آن را نگاه مي كنيد به ياد مي آوريد كه چگونه آن را در يافت كرده ايد و چه كسي آن را به شما داده است. همانند فنجاني كه قهوه خود را با آن ميل مي كنيد يا برق لبي كه باعث كاهش درد شما مي شود هداياي تبليغاتي مناسب و كارآمد باعث مي شوند عادات روزمره شما برايتان دلچسب شود.

كارآمد بودن

گسترش جستجوي هديه تبليغاتي براي انتخاب مناسب ترين گزينه باعث ايجاد درك متقابل بين شما و كالاي توليدي توسط شما و مشتريانتان مي شود. حتي در اين عصر ديجيتالي، صنعت توليد هداياي تبليغاتي به سرعت در حال تغيير مداوم است كه با هدف ارائه سرويس هاي مرتبط به مشتريان شما مي باشد. برخي از اقلام جديد توليدي در ارتباط با گوشي هاي موبايل هستند. چه كسي را مي شناسيد كه گوشي موبايل نداشته باشد؟ از طرفي صدها هديه تبليغاتي براي گوشي هاي موبايل طراحي شده اند كه مطمئنا به دليل پركاربرد بودن آنها از طرف مشتريان و دريافت كنندگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت كه نام و لوگوي شركت شما را نيز به طور روزمره در معرض ديد آنها قرار مي دهد. هر چند ليست ارائه شده تنها مختصري از قابليت هاي هداياي تبليغاتي مي باشند اما هيچ گونه شكي در مورد قدرت هديه تبليغاتي وجود ندارد. هنگاميكه اين مسائل مربوط به هداياي تبليغاتي را در نامگذاري تجاري به صاحبان تجارت توضيح داديم بسياري از آنها شگفت زده شدند كه از قدرت چنين روش هاي ساده تبليغاتي و بازاريابي غير مطلع بوده اند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.