سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

ساعت تبليغاتي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

ساعت تبليغاتي

۱۲ بازديد

ساعت تبليغاتي

ساعت‌ها به ما كمك مي‌كنند براي وقت خود بهتر برنامه‌ريزي كنيم، از اين رو براي بهتر دنبال كردن زمان، اولين چيزي كه به آن نگاه مي‌كنيم ساعت است. بنابراين چرا پيام كسب‌وكار خود را بر روي يك ساعت ديواري چاپ نكنيم تا وقتي مشتري‌هايتان به ساعت‌شان نگاه مي‌كنند، اولين چيزي كه چشم‌شان را مي‌گيرد، اسم و برند شركت شما نباشد؟!

شايد حتي نگاه كردن به ساعت ديواري تبليغاتي ، مشتري‌تان را ياد آن روزي بياندازد كه با شما معامله كرد. ساعت‌هاي ديواري بزرگ را مي‌توان بر روي ديوارهاي مكان‌هاي عمومي مثل فرودگاه، ايستگاه قطار يا مكان‌هاي عمومي نصب كرد. ساعت‌هاي تبليغاتي كوچك‌تر را هم مي‌توان همراه با جاخودكاري يا يك سري لوازم ديگر، روي ميز قرار داد.

با هديه دادن يك ساعت ديواري تبليغاتي به مشتري‌هاي خاص خود، هر 24 ساعت روز و هر هفت روز هفته همراه با آن باشيد. حتي مي‌توايند براي اينكه بهتر در ياد مشتري‌ها بمانيد، قاب ساعت ديواري تبليغاتي را همرنگ با برند خود انتخاب كنيد.

عقربه‌ها را مي‌توانيد با نماد برند خود عوض كنيد تا بيننده را جذب كنند و فورا در ذهنش بشينند. شما هر كار ديگري كه ذهن خلاق تان به شما اجازه مي‌دهد مي‌توانيد با اين ساعت‌ها انجام دهيد تا بيشتر نماينده برندتان باشد و نگاه بيننده را به خود جلب كنند.

ساعت ديواري تبليغاتي

آويزان كردن يك ساعت ديواري تبليغاتي كه لوگوي برندتان روي آن چاپ شده، روي ديوار يك فروشگاه بزرگ، بدون اينكه لازم باشد هرماه مبلغ هنگفتي براي تبليغات در آن فروشگاه هزينه كنيد، ساليان سال تبليغ شركت شما را به راحتي انجام مي‌دهد.

علاوه بر اينكه مشتري‌هاي آن فروشگاه دائما براي چك كردن وقت به ساعت شما نگاه مي‌كنند، خود صندوق‌دار هم به طور ناخودآگاه دائما با برند شما تعامل خواهد داشت و البته اين به سود شماست.

به همين ترتيب، ساعت‌ ديواري تبليغاتي كه به ديوار مكان‌هاي پر رفت‌وآمد مثل دفاتر كار، رستوران‌ها و غيره به همين ترتيب عمل مي‌كند. شركت‌ها، لوگوي برند خود را بر روي ساعت‌هاي ديواري بزرگ چاپ مي‌كنند و آنها را بر روي ديوارهاي فرودگاه‌ها، معابد و مساجد نصب مي‌كنند و فرصت ديده شدن برند خود را افزايش مي‌دهند.

حتي صنعت طلا و جواهر هم از هديه دادن ساعت تبليغاتي به مشتري‌هاي خود عقب نمانده و اين كار را جزئي از استراتژي كاري خود قرار داده است.

ساعت روميزي تبليغاتي

شما مي‌توانيد نام و لوگوي برند خود را بر روي عقربه‌ها يا صفحه يك ساعت روميزي چاپ كنيد و تمام طول سال جلوي چشم مشتري‌هاي خوب خود باشيد. هنگام انتخاب ساعت تبليغاتي خود حتما به كيفيت و طرح ساعت روميزي خود دقت كنيد، چراكه هيچ‌كس، به خصوص مشتري‌هاي وفادار علاقه‌اي به ساعت‌هاي بي‌كيفيت و بدشكل ندارد.

ساعت‌ها در طرح‌هاي متفاوت و جذاب و رنگ‌هاي مورد علاقه با قيمت‌‌هاي متفاوت در دسترس هستند. لطفا قبل از انتخاب ساعت مورد نظر خود، با ما تماس بگيريد تا فهرست كامل محصولات خود را در اختيارتان قرار دهيم. حتي مي‌توانيد لوگوي خود را براي ما ايميل كنيد تا با موافقت شما، بر روي محصول نهايي چاپ شود.

انتخاب هديه تبليغاتي مناسب اهميت زيادي دارد و هزينه اوليه‌اي كه براي تهيه اين هداياي تبليغاتي صرف مي‌كنيد، به شكل مشتري‌هاي بيشتر بازگشت خواهد داشت. تنوع هدايا تبليغاتي تنها با تنوع شركتي كه آنها را هديه مي‌دهد مطابقت دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.