چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

قدرت هداياي تبليغاتي (بخش دوم)

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

قدرت هداياي تبليغاتي (بخش دوم)

۱۲ بازديد

هداياي تبليغاتي

در ادامه مطلب قبل در اينجا به موارد ديگر از قدرت هداياي تبليغاتي در كسب و كار و تجارت شما مي پردازيم: 

هدف گذاري

به نظر مي رسدآنچه كه شما در مورد هداياي تبليغاتي مي شنويد اغلب به ذهن خطور مي كند، هدايا تبليغاتي مارك دار هستند. بله، آيتم هاي مارك دار ايده آل براي تحويل در نمايشگاه هاي تجاري كه يك دنياي كامل از هداياي تبليغاتي ارائه شده در بيرون از حوزه نمايشگاه را عرضه مي كنند.

علاوه بر عرضه در نمايشگاه هاي تجاري، هداياي تبليغاتي را مي توان براي جمع آوري پول و يا حتي به عنوان جمع آوري كمك هاي مالي به فروش رساند. سازمان هايي كه از هداياي تبليغاتي استفاده مي كنند مي توانند اين كار را براي افزايش آگاهي و يا ترويج روح مدرسه انجام دهند. ايجاد تبليغات براي راه اندازي محصول يا باز كردن فروشگاه به اين صورت است كه اقلام مارك دار را به مشتريان بالايي در اطراف تعطيلات و يا در مقياس بزرگتر به كاركنان خود به عنوان هديه تبليغاتي عرضه مي كنند. اگر شما يك فروشگاه آجر و ملات داريد، آنها را به عنوان نشان يا كيسه خريد استفاده كنيد.

محصولات تبليغاتي مي توانند هداياي رايگاني باشند تا مردم را به خريد از شما تشويق كنند. شما همچنين مي توانيد آنها را براي وفاداري تشويق كنيد. براي استفاده شخصي، آيتم هاي با مارك چاپ شده براي عروسي و مهماني در كنار هديه و حتي آيتم هاي كمپين اقلامي ايده آل به حساب مي آيند. از آنجا كه گزينه هاي بسيار زيادي در مورد اين محصولات وجود دارد، استفاده مورد نظر شما از آنها و هدف شما، به تصميم گيري در خصوص خريد هدايا مناسب كمك خواهد كرد.

بودجه خود را در نظر بگيريد

بودجه شما بايد بر اساس تصميم گيري در مورد چگونگي استفاده از تبليغات شما تعيين شود. اگر آنها براي فروش فروخته شوند، شما مي توانيد اقلام گران تر را انتخاب كنيد، با علم بر اينكه برخي از هزينه ها به طور مستقيم توسط فروش جبران خواهد شد. اگر شما قصد هديه دادن آنها را براي نشان دادن قدرداني خود به كاركنان و همچنين مشتريان برتر داريد نيز مي توانيد از چنين اقلامي استفاده كنيد.

براي تصميم گيري در خصوص هداياي تبليغاتي، شما بايد به بازده مورد انتظار سرمايه گذاري خود توجه كنيد. براي مثال، استفاده از اقلام با ارزش به عنوان هديه تبليغاتي ممكن است به شما براي ايجاد يك پيوند قوي تر در مقايسه با هداياي تبليغاتي ارزان كمك كند. برعكس، گستره تبليغ شما با استفاده از اقلام ارزان تر وسيع تر خواهد بود.

هر دو روش توزيع به همان اندازه موثر هستند، اما به روش هاي مختلف بايد هنگام اختصاص بودجه خود توجه داشته باشيد. اين به شما كمك خواهد كرد كه تصميم بگيريد كه چه نوع اقلامي با چه تعداد سفارش استفاده كنيد.

سازگار باشيد

اگر هدايا تبليغاتي شما براي بچه ها يا بچه هاي 12 ساله يا بيشتر در نظر گرفته شده باشد، مشاوره احتياطي وايمني خاصي وجود دارد كه بايد مد نظر قرار داده شود. هميشه با مشاوران تبليغات خود صحبت كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه اسباب بازيها، كتابها، لباسها و غيره كه توزيع مي كنيد، سازگار هستند.

ايجاد يك پيام

در حالي كه آنها ابزارهاي تجاري كاملي هستند، هداياي تبليغاتي نيز مي توانند به شما كمك كند پيامي براي تجارت خود ايجاد كنيد. اين كه آيا بالا بردن آگاهي براي يك علت خاص و يا نشان دادن به مخاطبان شما در مورد اينكه شما از محيط زيست با رفتن به فضاهاي سبز مراقبت مي كنيد، هداياي تبليغاتي مي توانند به شما كمك كنند اين پيام را انتشار دهيد.

جايي كه مي توانيد ذخيره كنيد

اگر براي مدت زماني طولاني بار مشتريان در ارتباط بوده ايد يا اطمينان بيش از حد كسب كرده ايد، از اقلامي استفاده كنيد كه ذخاير مالي شما ذخيره كند. هداياي تبليغاتي را انتخاب كنيد كه داراي تخفيف فروش هستند يا يك كالاي زير يك دلار انتخاب كنيد تا هزينه كلي را كاهش دهيد. اگر خود را بر روي يك نوع خاص از محصول مقيد كرده ايد كه قيمت آن كمي بالاتر است، راه هاي ديگري براي كاهش هزينه ها وجود دارد.

با ما براي طرح سوالات خود تماس بگيريد

شما با طيف گسترده اي از اقلام جهت انجام تبليغات خود روبرو هستيد و قطعا براي تصميم گيري به كمك افراد حرفه اي نياز خواهيد داشت. انگيزه سازان تلاش مي كنند تا اين فرايند را با راهنمايي هاي مفيد، رده بندي محصول و يك سبد خريد آنلاين براي استفاده شما آسان تر كنند، اما ما درك مي كنيم كه تصميم گيري حتي با تمام اين ابزارها نيز هميشه ساده نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.