جمعه ۲۴ اسفند ۰۳

امتياز استفاده از هداياي تبليغاتي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

امتياز استفاده از هداياي تبليغاتي

۱۹ بازديد

 هداياي تبليغاتي داراي لوگو ممكن است چيزي باشد كه توسط ديگران جستجو مي‌شود. آن‌ها ممكن است بپرسند چگونه مي‌توانند هديه‌ي داراي لوگو را دريافت كنند.

هداياي تبليغاتي سفارشي چاپ‌شده تقريبا در هر صنعتي استفاده مي‌شود. توليدكنندگان، توزيع‌كنندگان، خرده‌فروشان و ارائه‌دهندگان خدمات، همگي ارزش اين رسانه‌ي تبليغاتي قدرتمند را مي‌دانند. استفاده از آرم روي هديه‌ي تبليغاتي با مارك، حتي در عرصه‌ي حرفه‌اي گسترش يافته و توسط وكلا، پزشكان و دندان‌پزشكان خريداري شده است.

شما مي‌توانيد نمونه‌هايي از هداياي تبليغاتي را حتي زماني كه در خيابان راه مي‌رويد، مشاهده كنيد. توجه داشته باشيد كه تمام چترهاي چاپ‌شده، كوله پشتي‌هاي داراي آرم، كيسه‌هاي دستمال كاغذي، ساعت ديواري تبليغاتي  و كيف‌هاي دستي شركت‌هاي تبليغاتي را به‌عنوان تنها يك مثال مي‌توان ذكر كرد.

 

اسكار

 

طبق آمار منتشرشده، كاربران محصولات تبليغاتي چاپ‌شده از انواع مختلف محصولات تبليغاتي برند سفارشي‌سازي‌شده در سال استفاده مي‌كنند. در اقتصاد امروز، هر گونه هزينه‌ي تبليغاتي مورد بررسي قرار مي‌گيرد، بازاريابان همچنان به مارك تجاري و آرم برند روي محصولات تبليغاتي با دلايل معتبر تكيه مي‌كنند. در اينجا فقط چند نمونه ذكر شده است.

حسن نيت هديه تبليغاتي

اراده‌ي خوب، يك اصطلاح حسابداري است كه براي بازتاب بخشي از ارزش يك نهاد تجاري يا سازمان كه مستقيما مربوط به دارايي‌ها يا بدهي‌هاي آن نيست، استفاده مي‌شود. اراده‌ي مطلوب دارايي نامحسوس نهايي است. به بيان ساده، اين موضوع بدين معني است كه اگر دو شركت يك محصول يكسان را با قيمت يكسان ارائه دهند و يك مشتري احتمالي، هديه‌ تبليغاتي را پيش‌تر، از يكي از اين شركت‌ها گرفته باشد، او «اراده‌ي خوب» را براي كسي كه هديه را از آن گرفته است احساس مي‌كند و در نهايت محصول را از آن‌ها خريداري خواهد كرد.

اين طبيعت اساسي انسان است. مصرف‌كنندگان هر نوع محصول، مي‌خواهند بدانند كدام شركت از آن‌ها حمايت مي‌كنند. دريافت اقلام با برند سفارشي يا هداياي تبليغاتي بدون نياز به خريد آن، به‌عنوان يك بيان صادقانه در بخشي از اين شركت به اطلاع خريداران مي‌رسد كه تجارت آن‌ها ارزشمند است.

فاكتور خوب به ويژه زماني وارد بازي مي‌شود كه هدايا‌ي تبليغاتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. تصور كنيد كه لنزهاي تماسي خود را در يك مكان تاريك از دست بدهيد و روز قبل يك چراغ قوه‌ي جيبي از يك شركت درخواست كسب‌وكار دريافت كرده‌ايد. نور مي‌تواند به شما در پيدا كردن اشياء گم‌شده كمك كند و احساس حسن نيت نسبت به هدايت‌كننده‌ي هديه به مدت طولاني در آينده ادامه خواهد يافت.

تبليغات دهان به دهان

مطالعات نشان داده‌اند كه ارزان‌ترين و اغلب مؤثرترين نوع تبليغات، تبليغات «دهان به دهان» است. يك شخص اگر به همسالان خود در مورد ارزش محصولي خاص، خدمات يا درباره‌ي فردي سخن گويد، بسيار قدرتمندتر از هر نوع آگهي يا تبليغات است. محصول مارك‌دار با مارك مفيد مي‌تواند اغلب اين روند را تسهيل كند.

به‌عنوان مثال، يك محصول تبليغي منحصربه‌فرد، مانند يك قلم، هنگام نشستن در كنار يك غريبه در هواپيما، ممكن است توجه وي را جلب كند. ممكن است يك مكالمه در مورد قلم شروع شود و صاحب قلم ممكن است توضيح دهد كه چگونه آن را دريافت كرده است و نام اهداكننده ذكر و خدمات عالي آن‌ها مطرح خواهد شد.

هديه‌ي داراي لوگو ممكن است چيزي باشد كه توسط ديگران جستجو مي‌شود. آن‌ها ممكن است بپرسند چگونه مي‌توانند هديه داراي لوگو را دريافت كنند، گيرنده براي بحث در مورد شركت و چگونگي تماس با نماينده‌ي فروش براي دريافت يك مورد مشابه آن مشتاق خواهد بود.

اسكار

آگاهي از برند در تبليغات

هميشه توجه كنيد كه چگونه در ورزشگاه‌ها تبليغات بيلبورد را تنها با نام خود، بدون كپي، بدون تلفن، بدون وب‌سايت به نمايش مي‌گذارند. اين موضوع به دليل آن است كه همه‌ي آن‌ها ارزش آگاهي از نام تجاري را مي‌دانند. آگاهي از نام تجاري، يك مفهوم بازاريابي است كه دانش مصرف‌كننده از وجود يك نام تجاري را مي‌سنجد. در يك سطح عملي، به اين معني است كه اگر قيمت يكسان باشد، مصرف‌كننده احتمالا محصولي را خريداري مي‌كند كه آرم آن‌ را ديده يا نام آن‌ را شناخته باشد؛ نه يك محصول يا سرويس كه براي او ناشناخته است.

آگاهي از برند نيز مربوط به اقلام با آرم چاپ‌شده است؛ به‌عنوان مثال يك توليدكننده‌ي سس باربيكيو ممكن است مسابقه‌ي آشپزي را در نمايشگاه محلي شهر برگزار كند و براي هر شركت‌كننده يك پيش‌نويس با آرم چاپ‌شده را برگزيند. افرادي كه لوگو را مي‌بينند، آن را به ياد مي‌آورند و احتمالا در نهايت محصولي را كه لوگوي مشابهي عرضه مي‌كند، خريداري كنند.

شركت تبليغاتي اسكار ارائه‌دهنده‌ي انواع هداياي تبليغاتي شركتي، خصوصي و هديه‌هاي تبليغاتي ارزان و لوكس است.

براي تماس و سفارش هداياي تبليغاتي از شركت بزرگ و معتبر اسكار گيفت با ما تماس بگيريد.

88913509-021     -----     88912715-021

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.