سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

جعبه پذيرايي چوبي سفارشي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

جعبه پذيرايي چوبي سفارشي

۱۴ بازديد

جعبه پذيرايي چوبي به زيبايي ساخته شده و ارائه شده است. محصولات خود را در بسته بندي هاي تبليغاتي چوبي سفارشي خيره كننده نمايش دهيد. يك بطري ساده، شيشه يا ديگر محصولات بسته بندي را به يك بسته ارائه عالي، با نام تجاري خود تبديل كنيد.

 

جعبه پذيرايي تبليغاتي

 

جعبه هاي تبليغاتي و جعبه هاي هديه

از جعبه هاي تبليغاتي براي ارائه محصولات خود؛ جعبه پذيرايي براي مواد غذايي و نوشيدني جعبه هاي هديه اي براي محصولات آروماتراپي يا جعبه هاي چوبي براي هداياي شركتي، اسكار در حال تهيه بسته بندي تبليغاتي چوبي با كيفيت بالا و داراي سابقه طولاني در زمينه انواع جعبه پذيرايي است.

شما مي توانيد طرح خود را از يك الگوي موجود انتخاب كنيد يا ما با شما كار خواهيم كرد تا يك طراحي جديد براي پاسخگويي به نيازهاي خاص شما ايجاد كنيم.

 

سفارشي كردن جعبه چوبي يك راه حل مناسب

با استفاده از انواع چوب ها و مواد بر پايه چوب، جعبه پذيرايي تبليغاتي شما با كيفيت بالا و داراي جلوه ويژه مخصوص كسب و كار شما ساخته خواهد شد. جعبه هاي چوبي با استفاده از روكش هاي چوب طبيعي و با رنگ هاي زيبا، و قرار گرفتن لاك روي آن هم در رنگ هاي روشن و هم با رنگ هاي تيره ارائه مي شود.

جعبه چوب شما همچنين مي تواند با طيف وسيعي از پارچه هاي ظريف داخلي، از جمله پارچه ابريشم، پارچه هاي ظريف با برش دقيق، فوم سفت و يا پلي استر، كه در آن مشخص شده است. هر آنچه كه مورد نياز شماست، مي توانيم با شما كار كنيم تا پايان طراحي و ساخت براي شما.

تيم با تجربه اسكارمي تواند به شما در طراحي و شخصي سازي جعبه هاي تبليغاتي چوبي شما، به تناسب نياز شما، بدون هزينه اضافي كمك كند.  تمام جعبه هاي چوبي اسكار را مي توان با متن چاپ شده و آرم و يا حتي با صفحات فلزي جلا داده شده و با مارك و برند خود تهيه كرد، يك جعبه پذيرايي كه از بقيه جدا مي شود و تضمين مي كند كه گيرنده نام تجاري شما را شناسايي مي كند.

جعبه پذيرايي با حكاكي روي چوب آن با دست واقعا جذاب است. آنها را مي توان با طرح هايي كه شما مي خواهيد و پوشش هاي ظريف و درزهاي برنجي جلا داده شده تزئين كرد، براي يك محصول منحصر به فرد و خيره كننده. هر جعبه پذيرايي تبليغاتي توسط افراد متخصص، با استفاده از روش هاي سنتي و نيمه اتوماتيك، براي حفظ استانداردهاي كيفيت، مونتاژ مي شود. براي انتخاب هديه تبليغاتي با اسكار تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.