چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

فلش مموري تقويت كننده كمپين تبليغاتي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

فلش مموري تقويت كننده كمپين تبليغاتي

۹ بازديد

اگر رقباي شما هر كار ممكن و غير ممكن را انجام دهند تا قلب گروه هدف شما را بدست آورند، شما نبايد كنار بمانيد. با يك  هديه تبليغاتي مانند  فلش مموري تبليغاتي ، شما مي‌توانيد تمام فرصت‌ها را براي پشت سر گذاشتن رقباي خود بدست بياوريد و از آنها پيشي بگيريد. اين هداياي تبليغاتي نسبت به هداياي ديگر داراي دوام بالا و كارآيي متنوع مي باشد و مي تواند به خوبي برند شما را تبليغ كند.

با اين حال، بسيار مهم است كه ريتم زمان را احساس كنيم. آنچه ديروز كارآيي زيادي داشت ممكن است امروز كارساز نباشد و احتمالا فردا كار نخواهد كرد. رويكردهاي نوآورانه با ارزش و متنوع هستند اما فقط برخي از كسب و كارها يك ابزار تبليغاتي درست و كارآمد را انتخاب مي‌كنند. فلش مموري همه ويژگي‌هاي اصلي كه شما را در رقابت تبليغاتي به موفقيت مي‌رساند را دارد. آنها مفيد، پر كاربرد، بادوام و مناسب هستند.

فلش مموري تقويت كننده كمپين تبليغاتي


وقتي فلش مموري را انتخاب كنيد، وفاداري مشتريان را به دست مي‌آوريد. مشتري ها درك مي‌كنند كه اين يك تكنيك ارزان نيست و باعث مي شود آن‌ها به نام برند شما توجه كنند، هر چند اين تنها ترفند براي گسترش آگاهي در مورد كسب‌وكار شما نيست. افراد احساس مي‌كنند كه چيزي ارزشمند به آن‌ها مي‌دهيد، چيزي كه به راحتي به فعاليت‌هاي روزمره آن‌ها كمك مي‌كند. ادراك آن‌ها منجر به سپاسگزاري و پذيرش برند شما مي‌شود.

البته اين مي‌تواند كمي گران‌تر از قلم، مداد، ليوان، جا كليدي و ديگر هداياي تبليغاتي باشد. اما در دراز مدت، تفاوت در قيمت‌ها با فروش بيشتر جبران خواهد شد. به خاطر دوام بالاي فلش مموري ها، آنها يك سرمايه‌گذاري بلند مدت در نظر گرفته مي شوند و شما مجبور نيستيد كه دوباره و حتي بارها از آنها براي تبليغات استفاده كنيد. مردم براي سال‌ها از فلش مموري تبليغاتي شما استفاده مي‌كنند، و نه يك‌بار در يك زمان، بلكه بطور مرتب، آنها نام شركت، لوگو، شعار، شماره تماس و يا هر چيزي كه شما مايل هستيد روي سطح آن چاپ كنيد را نمايش خواهند داد.

علاوه بر اين، شما مي‌توانيد يك فايل را بر روي آنها آپلود كنيد كه شامل تمام اطلاعات مربوط به شركت، ليست قيمت، اصول اصلي كار، كاتالوگ‌هاي محصولات، توصيف خدمات و غيره باشد. اين يك هديه خوب براي تمام شركت كنندگان يك كنفرانس، سمينار، يك برنامه آموزشي و يا نمايشگاه است. آن‌ها از تفكر شما تقدير مي‌كنند. يك فلش با جنس مرغوب و با يك طرح ظريف هميشه آن‌ها را به ياد رويدادي مي‌اندازد كه در آن شركت كرده اند و در نتيجه، شركت شما را بخاطر خواهند آورد.

فلش مموري تبليغاتي يك هديه عالي براي تمام كارمندان شما به عنوان پاداش براي موفقيت آن‌ها در يك پروژه خواهد بود. استفاده از اين نوع كارها بسيار مهم است تا افراد خود را با انگيزه نگه داريد و آنها به شركت وفادار بمانند. علاوه بر اين، فلش مموري آن‌ها، توسط تمام اطرافيان آن فرد در طول روز ديده مي‌شود، تصوير برند شركت شما نمايش داده شده و بازديد لوگوي برند شما را افزايش مي‌دهد و در حافظه آن‌ها نشانه‌گذاري مي‌كند.

همچنين مي‌توانيد فلش مموري ها را در يك نمايش تجاري توزيع كنيد. حتي ساده‌ترين آنها فقط با يك گيگابايت فضا هم، توسط بازديدكنندگاني كه با مداد، ليوان و تي‌شرت سير شده اند، مورد توجه قرار خواهد گرفت. از پتانسيل محرك تبليغاتي فلش استفاده كنيد و از نتايج مثبت كمپين تبليغاتي خود لذت ببريد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.