دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

هداياي تبليغاتي شركتي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

هداياي تبليغاتي شركتي

۱۶ بازديد

پاداش‌هايي هستند كه سازمان‌هاي شركتي به كاركنان، مشتريان وفادار و مشتري‌هاي احتمالي  خود مي‌دهند.

اين هدايا تبليغاتي ، خصوصيت‌هاي فيزيكي خاصي دارند. چاپ لوگوي شركت و طرح‌بندي استاندارد رنگ، برخي از اين خصوصيت‌هاي كلي هستند. از هداياي تبليغاتي رايج مي‌توان كيسه‌هاي خريد، لوازم التحرير مانند خودكار و حتي نمونه‌هايي از محصولات خود شركت را نام برد. هديه گرفتن از يك سازمان يا شركت موجب جلب توجه مشتري‌هاي فعلي و احتمالي به سمت آن سازمان يا شركت مي‌شود. سازمان‌ها به دلايل مختلفي اين كار را انجام مي دهند و يكي از اين دلايل، در نظر گرفتن اين هدايا به عنوان يك ابزار سرمايه‌گذاري هوشمندانه است. از ديگر دلايل استفاده از هدايا تبليغاتي عبارتند از:

اصلاح و تقويت تصوير شركت و هويت برند

هداياي تبليغاتي، ابزار ارزشمندي براي اصلاح و تقويت تصوير مثبت از شركت هستند. سازمان‌ها و شركت‌هاي جديد مي‌توانند از هديه دادن به كارمندان و مشتريان خود شروع كنند. اين كار نه تنها مشتري‌ها را خوشحال خواهد كرد، بلكه آنها را از محصولات جديد مطلع مي‌كند. اگر يك سازمان به خوبي تاسيس شده باشد، استفاده از هداياي تبليغاتي مي‌توانند هويت برند را نيز تقويت كنند. مشتري‌ها شما را به واسطه اين هدايا هميشه به ياد خواهند داشت.

سبقت از رقبا

همانطور كه قبلا ذكر شد، ما در جهاني زندگي مي‌كنيم كه در آن بقا براي هر سازماني مهم است. روش‌هاي مختلفي براي پيشي گرفتن از رقبا وجود دارد؛ برخي شركت‌ها از سيستم‌هاي پيشرفته تكنولوژيكي در ارائه خدمات خود بهره مي‌برند، در حالي كه برخي ديگر خدمات امور مشتريان خود را بهبود مي‌بخشند. استفاده از اين هدايا تبليغاتي براي سبقت از رقبا مي‌تواند بسيار موثر باشد؛ به خصوص براي كسب و كارهاي نوپا، چرا كه هم آنها را به بازار هدف معرفي مي كند و هم موجب افزايش فروش (البته فروش بلند مدت) مي‌شوند.

معرفي محصول جديد

هداياي تبليغاتي، روشي آسان براي معرفي و ترويج محصولات و خدمات جديد نيز هستند. از آنجا كه اين هدايا به مشتريان احتمالي داده مي‌شوند، سازمان‌ها و شركت‌ها مي‌توانند اطمينان حاصل كنند كه محصولات و خدمات آنها طي زمان معيني خريداري مي‌شود. به اين ترتيب مشتري‌ها فرصت خواهند داشت تا قبل از خريد، محصولات را امتحان كنند.

خدمت به جامعه

سازمان‌ها مي‌توانند در رويدادهاي شركتي، از هداياي تبليغاتي براي ارتباط با افراد در مورد موضوعات مختلف مانند مسئوليت اجتماعي و ايمني محيط استفاده كنند. اين هدايا همچنين مي‌تواند به عنوان ابزار ارتباطي بين سازمان‌ها، مشتريان و سرمايه‌گذاران مورد استفاده قرار گيرند. بنابراين، فعالان اجتماعي مي‌توانند پس از انتشار اطلاعات مربوطه، به شيوه‌اي مسالمت‌آميز با هم همكاري كنند. علاوه بر اين، هداياي تبليغاتي به عنوان نمادي از حسن نيت سازمان‌ها و شركت‌ها تعبير مي‌شوند. سازمان‌هاو شركت‌ها مي‌توانند از اين هدايا براي قدرداني از وفاداري كاركنان، مشتري‌ها و سرمايه‌گذاران خود استفاده كنند.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.