جمعه ۲۴ اسفند ۰۳

استراتژي بازاريابي رويداد ها براي گسترش نام تجاري

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

استراتژي بازاريابي رويداد ها براي گسترش نام تجاري

۱۷ بازديد

فرآيند بازاريابي رويداد كمتر از هر علم ديگري نيست، زيرا شما بايد هر جنبه از آن را درك كنيد. اگر صاحب يك كسب‌وكار هستيد ، اين نشان مي‌دهد كه شما مي‌توانيد شركت خود را با استفاده از بازاريابي رويداد ارتقاء ببخشيد.

با اين حال، براي موفقيت در آن، چيزهاي زيادي براي يادگيري وجود دارد. شما بايد از طرز فكر مشتريان مورد هدف خود آگاه باشيد.

بايد خطاهاي بازاريابي رويداد را در نظر بگيريد. ايجاد تصوير شما مهم‌ترين بخش استراتژي بازاريابي شما است. با برنامه‌ريزي مناسب و انتخاب هداياي تبليغاتي مناسب مي‌توانيد افراد زيادي را تحت‌تاثير قرار دهيد و موفق شويد.

چند استراتژي مفيد بازاريابي

قبل از اين كه در يك نمايشگاه تجاري شركت كنيد، بايد تصميم بگيريد كه چه چيزي از آن مي‌خواهيد. شما بايد تصميم بگيريد كه آيا مي‌خواهيد به مردم درباره خدمات جديد تان اطلاعات بدهيد يا مي‌خواهيد افراد بيشتري در مورد محصولات موجود شما بدانند.

همچنين بايد يك برنامه براي تبديل بازديد كنندگان به مشتري خود داشته باشيد. براي آن، شما به استراتژي‌هايي نياز داريد كه مي‌توانند افراد را به سرعت تحت‌تاثير قرار دهند.

 

 

هر زمان كه كسي به غرفه نمايشگاهي شما نزديك مي شود، بايد مطمئن شويد كه آن فرد، به عنوان مشتري غرفه شما را ترك كند.

كار شما در آن نمايشگاه تكميل نخواهد شد، شما بايد اطلاعات تماس افراد مختلف را جمع‌آوري كنيد و به آن‌ها ايميل تبليغاتي ارسال كنيد كه اين كار از روز بعد از نمايشگاه شروع مي‌شود.

از فن‌آوري بازاريابي رويداد به نفع خود استفاده كنيد. امروزه، دنياي تكنولوژي شيوه اجراي برنامه‌هاي بازاريابي را تغيير داده‌است. غرفه شما بايد فضايي باشد كه به خوبي از ابزارهاي مختلف استفاده كند.

هداياي تبليغاتي به شما انعطاف‌پذيري آماده‌سازي نمايش‌هاي تبليغاتي را خواهند داد. هداياي رايگان مي‌تواند بسيار مفيد باشند وقتي كه به مصرف تبليغات برسند.

شما بايد هداياي كوچكي براي كساني كه در غرفه شما توقف مي‌كنند داشته باشيد. آن مي‌تواند به كوچكي يك جاكليدي باشد. با اين حال، مهم نيست كه چه چيزي را شما به عنوان هديه تبليغاتي در نظر مي گيريد، بايد آن را با لوگو و نام برند خود سفارشي كنيد.

اين كار به ايجاد نام تجاري كمك مي‌كند. شما مطمئنا كسب‌وكار خود را به تنهايي اداره نخواهيد كرد، شما يك تيم از كارگران و كارمندان داريد. بازيكنان كليدي را به نمايشگاه تجاري بياوريد و كسب‌وكار خود را به عنوان يك تيم تبليغ كنيد.

 

 

 

بازاريابي تجربي مي‌تواند به شما كمك كند

بازاريابي تجربي به استراتژي عصر جديد براي بازاريابي بهتر تبديل شده‌است. نمايش‌هاي تجاري براي چنين فعاليت‌هايي بهترين هستند.

اين امر باعث نزديك‌تر شدن مشتريان به شما مي‌شود در نتيجه فرصتي براي تعامل با آن‌ها را به شما مي‌دهد. هيچ راه بهتري براي جلب وفاداري مشتري وجود ندارد بجز احساسي كه باعث شود آن‌ها وابستگي به برند شما داشته باشند.

صرف‌نظر از افزايش وفاداري، اين نوع استراتژي بازاريابي مي‌تواند آگاهي برند شما را افزايش دهد. همان طور كه شما شخصا با مردم تعامل داريد، محصولات تبليغاتي تاثير خوبي بر آن‌ها مي‌گذارند. آن‌ها برند شما را به شكل بهتري تبليغ خواهند كرد.

اگر گسترش محصول شما در گذشته منفي باشد، ارتباط مستقيم با مشتريان به تقويت محصول كمك خواهد كرد. شما مي‌توانيد براي آن‌ها توضيح دهيد كه چگونه محصول خود را تغيير داده و بهبود بخشيده ايد.

هر نوع بازاريابي در مقياس بزرگ با اين استراتژي آسان‌تر است. اما با بازاريابي تجربي، اطمينان حاصل كنيد كه به عنوان يك فرد قابل‌اعتماد براي مشتريان ظاهر مي‌شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.