جمعه ۲۴ اسفند ۰۳

روش­ هاي ايجاد نام تجاري

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

روش­ هاي ايجاد نام تجاري

۲۶ بازديد

توصيه‌هايي براي توسعه يك برند قوي كسب و كار

اگر بر روي توسعه يك مارك تجاري قوي براي شركت خود كار مي‌كنيد؛ مي­توانيد با استفاده از نكات و تكنيك‌هايي اين كار را انجام دهيد. با انتخاب هداياي تبليغاتي مناسب و بررسي امكانات و توانايي‌هاي كسب و كار خود باعث بهبود نام تجاري خود خواهيد شد.

۱. نقاط قوت خود را بشناسيد

مهارت‌هاي پرسنل خود را ارزيابي كنيد و از هر گونه مهارت‌هاي جديد براي ايجاد فرصت‌هاي بهتر و آماده كردن زمينه مناسب براي قوي‌تر كردن آنها استفاده كنيد. مهارت‌هايي كه مي‌توانيد در ميان اعضاي كاركنان خود به آن نگاه كنيد، تخصص حرفه‌اي، برقراري ارتباط دوستانه يا روابط حرفه‌اي قوي با يك مشتري مهم است.

۲. افزايش مشاركت در رسانه‌هاي اجتماعي

علاوه بر استفاده از هداياي تبليغاتي خاص از شبكه‌هاي اجتماعي هم استفاده كنيد. شما مي‌توانيد از اين فروم‌ها براي دعوت از مشتريان احتمالي براي مذاكرات آينده و ترويج تخصص شركت‌تان استفاده كنيد. علاوه بر اين، با انتشار مطالب مفيد و موثر براي جلب افراد به صفحه اجتماعي شما و انگيزه دادن به افراد براي دوست داشتن يا پيروي كردن از صفحه شما برند خود را گسترش دهيد.

۳. در مورد رقباي خود تحقيق كنيد

رقباي خود را مطالعه كرده و بروشورها، كارت‌هاي كسب و كار و وب‌سايت آنها را بررسي كنيد. سپس خودتان را جاي مشتري قرار دهيد و فكر كنيد كه يك مشتري احتمالي يا آتي چطور شركت شما را با رقبا مقايسه خواهد كرد. چرا بايد كسب و كار شما را انتخاب كنند؟ از هر چيزي كه از طريق اين تمرين ياد گرفتيد براي راه‌هاي توسعه كسب و كار و تبديل شدن به بهترين گزينه در صنعت خود استفاده كنيد.

۴. پاسخگو باشيد

اعمال كارآمد خدمات به مشتري، مانند پاسخ سريع به خطوط تلفن و يا كوتاه كردن مدت زمان پاسخ به ايميل‌ها را مشخص كنيد. مشتريان سعي مي‌كنند با شما ارتباط برقرار كنند، چون به شما نياز دارند و در مورد كسب و كارتان بر اساس ميزان توجه شركت به موقع عكس‌العمل نشان خواهند داد.

به رستوراني فكر كنيد كه مي‌خواهيد به آن مراجعه كنيد. آيا خدمات سريع در تصميم شما موثر است؟ آيا باز هم دوست داريد غذاي شما زودتر آماده شود؟ اگر خدمات كند يا كندتر از بقيه رستوران‌ها كه مشتريان انتظار دارند است، آنها شكايت خواهند كرد و يا حتي محصول يا ارائه دهندگان خدمات را تغيير خواهند داد. سرويس مشتري خوب براي شركت شما يك شهرت مثبت خواهد بود.

با هم ارتباط برقرار كنيد

در قدم اول، ايجاد يك پايگاه‌داده از اطلاعات تماس و پست الكترونيكي براي مشتريان فعلي و بالقوه. سپس از اين اطلاعات براي ارسال خبرنامه‌هاي الكترونيكي و يا با داشتن آدرس آنها هداياي تبليغاتي به اين مشتريان مي‌توانيد استفاده كنيد. خبرنامه‌هاي الكترونيكي حاوي اطلاعاتي در مورد محصولات و خدمات، دستاوردهاي كاركنان، خبرهايي از مناسبت‌هاي شركت و يا ارتباط با وب‌سايت‌هاي دولتي، يا هر چيزي كه مي‌تواند براي اين مشتريان آموزنده يا مفيد باشند، است.  

استفاده از روش‌هاي سنتي بازاريابي

اگرچه ممكن است شما بيشتر از بازاريابي ديجيتال استفاده كنيد، روش‌هاي تبليغاتي سنتي مانند بروشورها، خبرنامه‌ها و هداياي تبليغاتي را رها نكنيد. از راديو و تلويزيون براي تبليغات به خوبي استفاده كنيد. با اينكه بسياري از مردم در حال حاضر بيشتر به صورت آنلاين در دسترس هستند، تلويزيون و راديو گزينه‌هايي براي بازاريابي هدفمند فراهم مي‌كنند، چرا كه تماشاچيان آنها براساس نوع برنامه از افراد مختلف تشكيل شده‌اند.

انعطاف‌پذير باشيد      

اگر برنامه بازاريابي شما در سال گذشته بسيار موفق بود، به ياد داشته باشيد كه امروز ممكن است كارساز نباشد. شما بايد با استراتژي‌هاي بازاريابي جديد همراه شويد. خودتان را انعطاف‌پذير و در معرض روش‌هاي جديد تبليغات قرار دهيد.

 مي توانيد از محصولات ساعت ديواري تبليغاتي ، فلش مموري تبليغاتي اسكار گيفت استفاده كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.