جمعه ۲۴ اسفند ۰۳

مزاياي سرمايه گذاري در هداياي تبليغاتي براي بازاريابي برند

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

مزاياي سرمايه گذاري در هداياي تبليغاتي براي بازاريابي برند

۲۶ بازديد

بسياري از كسب و كارها اغلب متوجه نيستند كه هداياي تبليغاتي واقعا مي‌توانند به ارتقاي نام تجاري شركت آنها كمك كند و مي‌تواند مكمل خوبي براي استراتژي كسب و كار آنها باشد. كالاهاي تبليغاتي كه با نام شركت و يا لوگو شما همراه است بايد به عنوان سرمايه گذاري و بخشي از بودجه بازاريابي شما در نظر گرفته شوند. آنها فقط براي شركت‌هايي كه در نمايشگاه‌هاي تجاري شركت مي‌كنند مناسب نيستند، اگرچه بيشترين كاربرد آنها در چنين مواردي است. عرضه هداياي تبليغاتي به مشتريان فعلي و بالقوه مي‌تواند به نام تجاري شما كمك كند، نظر آنها را در مورد شركت شما بهبود ببخشد، باعث شود محصولات يا خدمات شما را به ياد بياورند، آنها را به خريد بيشتر از شما تشويق كنند و در نهايت ارزان‌تر و موثرتر از ديگر انواع تبليغات و روش‌هاي بازاريابي هستند.

هداياي تبليغاتي براي مدت زماني طولاني نگهداري مي‌شوند، اين به ارتقاي نام تجاري شما كمك مي‌كند.

هنگامي كه مشتريان، هداياي تبليغاتي را دريافت مي‌كنند، آنها را براي مدتي طولاني نزد خود نگه مي‌دارند. در واقع، مطالعات نشان داده است كه بسياري از مردم محصولات تبليغاتي را به طور متوسطيك سال يا بيشتر نگه مي‌دارند. اين باعث افزايش آگاهي از نام تجاري نه تنها توسط شخصي كه اين آيتم‌هاي تبليغاتي را دريافت مي‌كند، بلكه همچنين توسط كساني كه در تماس با گيرنده هستند و يا افرادي كه اين محصولات را مشاهده مي كنند، مي شود.

محصولات تبليغاتي نظرات مشتريان شما را جلب مي كنند و به احتمال زياد آنها را به خريد بيشتر از شما ترغيب مي كنند.

هر كسي دوست دارد يك كالاي رايگان دريافت كند. گيرنده‌هاي محصولات تبليغاتي، بدون توجه به يك هديه با يك نام تجاري يا لوگو بر روي آن، آن را به عنوان بخشي از تبادل دريافت مي كنند. هنگامي كه آنها محصول تبليغاتي را دريافت مي‌كنند و از آن استفاده مي‌كنند، با نام شركت شما آشنا مي‌شوند و بنابراين مجددا بيشتر از شما خريد خواهند كرد. محصولات تبليغاتي به مشتريان شما كمك مي كند تا در هنگام استفاده از هداياي تبليغاتي، شركت و محصولات يا خدماتي را كه ارائه مي دهيد به ياد بياورند.

هزينه‌هاي بازاريابي از طريق هديه تبليغاتي كمتر از هر تبليغ ديگري است.

سرمايه گذاري در يك كمپين تبليغاتي مي تواند منجر به بازده بيشتر سرمايه گذاري شما نسبت به ساير انواع تبليغات شود. ديگر انواع بازاريابي مثل تبليغات راديويي و تلويزيوني مي‌توانند به راحتي فراموش شوند. محصولات تبليغاتي مي‌توانند بطور قابل توجهي هزينه كمتري به ازاي ميزان تاثيرگذاري داشته باشند، چرا كه گاهي اوقات براي چندين سال نگهداري مي‌شوند و همچنين مي‌توانند توسط ساير مشتريان بالقوه ديده شوند. وقتي كسي هديه تبليغاتي را كه توسط دوست يا عضو خانواده‌اش مورد استفاده قرار مي‌گيرد را مي بيند، اين مي تواند به معناي تاييد برند شما باشد و به چندين نفر ديگر به جز يك گيرنده منتقل شود.

طيف گسترده اي از محصولات تبليغاتي در دسترس مي‌باشند.

انواع مختلفي از هداياي تبليغاتي مختلف وجود دارند. خودكارها و ليوان‌ها احتمالا رايج ترين هداياي تبليغاتي هستند، اما انواع مختلف ديگري از محصولات تبليغاتي در حال حاضر در دسترس هستند كه شما مي‌توانيد از آنها استفاده كنيد به طوري كه نشان دهنده شركت شما هستند و مربوط به نام تجاري شما مي‌شوند. تم‌هاي مختلف شركت مي توانند از طريق محصولات تبليغاتي ترويج داده شوند. به عنوان مثال، شركت‌هاي بيمه‌اي كه مي‌خواهند از مشتريان خود محافظت كنند، محصولات ايمني تبليغاتي را ارائه مي‌دهند. يك شركت مسافرتي مي‌تواند محصولات تبليغاتي ساحلي يا مسافرتي را ارائه دهد. شركت‌هايي كه مي‌خواهند توجه خود به محيط زيست را نشان دهند مي‌تواند هداياي تبليغاتي بازيافتي ارائه دهند يا حتي از مواردي استفاده كنند كه ميزان توليد كربن بر روي زمين را كاهش مي‌دهند.

براي خريد ساعت ديواري تبليغاتي و فلش مموري تبليغاتي مي توانيد به اين صفحه مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.