چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

چگونگي استفاده از فلش مموري براي تبليغات

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

چگونگي استفاده از فلش مموري براي تبليغات

۱۱ بازديد

فلش مموري براي طيف گسترده اي از اهداف استفاده مي شوند، يك شركت مي تواند فلش مموري هايي كه برند شركت بر روي آنها درج شده است را در نمايشگاه تجاري به منظور تبليغ نام شركت يا ايجاد آگاهي در مورد برند خود در اختيار بازديدكنندگان قرار دهد.

مدارس، دانشگاه ها و كالج ها مي توانند فلش مموري هايي شخصي در اختيار دانشجويان خود قرار دهند كه فايل هاي درسي خود را بر روي آن ذخيره كنند. موارد استفاده از فلش مموري تبليغاتي بسيار وسيع مي باشد. استفاده از اين اقلام به عنوان هداياي تبليغاتي نه تنها يك هديه پركاربرد و مفيد براي مشتريان مي باشد بلكه ممكن است آنها اين هديه تبليغاتي را از دسته كليد خود آويزان كرده كه بدين معناست نام برند شركت شما به همراه ايميل و شماره تماس هميشه در معرض ديد آنها خواهد بود و هر زمان نياز داشته باشند به سادگي مي توانند با شما ارتباط برقرار كنند.امروزه استفاده از هداياي تبليغاتي كم كاربرد، در بازار تبليغات به شدت از رونق افتاده است و يكي از برترين هداياي تبليغاتي در دهه حاضر و حتي پيشين فلش مموري تبليغاتي بوده است چراكه همه افراد به آن نياز خواهند داشت و همه روزه از آن استفاده مي كنند. اين محصول بسيار پركاربرد بوده و هميشه از دسته كليد مشتريان شما آويزان خواهد بود كه باعث مي شود هميشه در معرض ديد آنها باشيد.

فلش مموري تبليغاتي

 

از چه ظرفيتي براي فلش مموري تبليغاتي استفاده كنيد؟

اگر قصد استفاده از فلش مموري لوگودار براي تبليغات بازاريابي خود را داريد به شما توصيه مي كنيم در يك طرف اين فلش مموري ها لوگوي شركت خود را پرينت كرده و در طرف ديگر اطلاعات تماس و ساير جزئيات را قرار دهيد. افراد زيادي هستند كه در هر دو طرف فلش مموري تبليغاتي لوگوي شركت خود را قرار مي دهند كه نوعي هدر دادن فضا و امكان تبليغاتي به حساب مي آيد. ما به آنها توصيه كرديم كه اطلاعاتي متفاوت در طرفين فلش مموري هاي تبليغاتي خود قرار دهند كه شامل URL شركت، شماره تماس و ساير موارد مي باشد.

شايد از خود بپرسيد كه آيا قيمت چاپ موارد متفاوت در طرفين فلش مموري با حالتي كه كه در هر دو طرف از لوگوي شركت استفاده شود متفاوت خواهد بود؟ جواب منفي است و قيمت هر دو حالت يكسان مي باشد با اين تفاوت كه در حالتي كه اطلاعات متنوعي در طرفين فلش مموري هاي خود درج كنيد بيشتر در معرض ديد و در دسترس خواهيد بود.

حال كه تصميم به استفاده از فلش مموري تبليغاتي گرفته ايد شايد اين سوال برايتان ايجاد شود كه از چه ظرفيتي براي آنها بهتر است استفاده كنيد كه پاسخگوي نياز مشتريان باشد؟ اين سوالي است كه توسط تعداد زيادي از مشتريان ما پاسخ داده شده است.

با توجه به تجربيات ما در اين زمينه، اغلب شركت هاي به دنبال ارزان ترين جنس براي تبليغات برند خود هستند و ظرفيت فلش مموري نيز از اين قاعده مستثني نيست. اكثر شركت ها همچنين علاقه اي به بارگذاري مطلبي در مورد شركت خود بر روي كارت هاي حافظه ندارند، چرا كه معتقدند با اين كار فضاي بيشتري در اختيار كاربران و مشتريان براي ذخيره سازي موسيقي و عكس خواهد بود.

پيشنهاد ما در اين زمينه اين است كه اگر قصد داريد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان و كاربران خود قرار دهيد كه براي آنها مفيد بوده و از دسته كليد خود آويزان كنند و از آن براي ذخيره سازي فايل هاي خود استفاده كنند، ارزان ترين گزينه با ظرفيتي پايين گزينه خوبي محسوب نمي شود چراكه قابليت ذخيره سازي چنداني نخواهد داشت و قطعا كاربران نيز از آن استفاده اي نخواهند كرد و جاي آن يا در كشوي كمد و يا درون سطل زباله خواهد بود.

اگر به دنبال جلب نظر مشتريان خود براي استفاده چندين باره از فلش مموري تبليغاتي شركتتان را داريد به ظرفيت هاي كمتر از 1Gb فكر نكنيد. با اين كار مشتريان شما از هديه تبليغاتي شما استفاده كرده و هميشه اطلاعات تماس و نام شركت شما در معرض ديد آنها خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.