پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

چاپ لوگو بر روي فلش مموري تبليغاتي

شركت تبليغاتي اسكار (بازرگاني وتوليد هداياي تبليغاتي)

چاپ لوگو بر روي فلش مموري تبليغاتي

۱۳ بازديد

حال كه در خصوص ظرفيت فلش مموري بحث كرديم زمان آن فرارسيده است كه بر روي چگونگي چاپ لوگوي برند شما بر روي اين فلش مموري ها به صحبت بپردازيم.
مطمئناً هر شركت رنگ مخصوص به خود را دارا مي باشد و زماني كه به مرحله چاپ لوگو بر روي فلش مموري تبليغاتي مي رسيد، از شما خواهيم پرسيد كه رنگ غالب به كار رفته در لوگوي شما چه رنگي است.
همه ما مي دانيم كه طيف رنگ هاي اصلي قرمز، آبي، زرد مي باشند و با تركيب آنها قادر خواهيد بود كه رنگهايي همچون سبز، نارنجي و بنفش را ايجاد كنيد كه همه ما اين كار را در مدرسه انجام داده ايم.

هر رنگ سايه روشن ها و انواع خاص خود را دارد به عنوان مثال 100 رنگ قرمز، آبي و سبز متفاوت وجود دارد. ما از شما درخواست خواهيم كرد كه دقيقا طيف رنگ استفاده شده در لوگوي خود را به ما نشان دهيد و اگر قادر به اين كار نيستيد نگران نباشيد چراكه ما نرم افزارها و متخصصاني براي كمك به شما در اين مورد داريم كه به راحتي طيف رنگ استفاده شده در لوگوي شما را شناسايي كرده و بر روي فلش مموري تبليغاتي شما به همراه ساير اطلاعات درخواستي چاپ مي كنند و همچنين به منظور اصلاح طراحي، رنگ هاي مجاور را هم به گونه اي انتخاب مي كنند كه بيشترين سازگاري را با رنگ و طرح لوگوي شما داشته باشد.

بحث مربوط به رنگ بندي فلش مموري را مي توان وارد وادي جديدي كرد. ما همچنين مي توانيم رنگ محفظه خارجي و پوشش كارت حافظه شخصي شما را با رنگ غالب به كار رفته در لوگوي شركت شما سازگار كنيم.
به عنوان مثال اگر در طراحي فلش مموري تبليغاتي شما از رنگ قرمز زيادي استفاده شده يا اينكه كلا قرمز مي باشد، ما نزديكترين رنگ براي پوشش خارجي كارت حافظه شما را به كار خواهيم گرفت. اين موضوع گاهي اوقات كابوس شبانه شركت ها مي باشد و ما با اطمينان قول مي دهيم اين كار را به بهترين نحو برايتان انجام خواهيم داد.

 

فلش مموري تبليغاتي

فلش مموري تبليغاتي و اطلاعات از پيش بارگذاري شده بر روي آن

حال كه در مورد رنگ اين فلش مموري ها صحبت كرديم زمان آن فرارسيده است كه در مورد اطلاعات بارگذاري شده بر روي آن به بحث بپردازيم. برخي افراد تمايل دارند كه فلش مموري ها را بدون اطلاعاتي بر روي آن در اختيار كاربران قرار دهند ولي برخي شركت ها فايل هايي حاوي اطلاعاتي در مورد برند خود را بر روي اين فلش مموري تبليغاتي قرار مي دهند.
شما مي توانيد طيف وسيعي از اطلاعات را بر روي اين فلش مموري قرار داده و در اختيار مشتريان قرار دهيد كه ما مي توانيم در اين زمينه مشاوره هايي به صورت رايگان در اختيار شما قرار دهيم.

بارگذاري 2Gb بر روي 500 درايو فلش مموري بدون در نظر گرفتن زمان اتصال و جداسازي آن از كامپيوتر در حدود 20 ساعت طول مي كشد، قطعا شما مي توانيد اين 20 ساعت را صرف كار مفيدتري كنيد و اين كار را به ما بسپاريد.
تنها كاري كه نياز است شما انجام دهيد ايميل كردن اطلاعات مورد نظرتان جهت بارگذاري بر روي فلش مموري تبليغاتي يا بارگذاري آن در وبسايت ما مي باشد و بقيه كارها را ما برايتان انجام خواهيم داد و شما مي توانيد بدون دغدغه و نگراني منتظر فلش مموري حاوي اطلاعات مورد نظر بمانيد. آري ما تمام اين كارها را بدون هزينه و به طور رايگان برايتان انجام مي دهيم.

سوالي كه معمولا از ما پرسيده مي شود اين است كه اطلاعاتي كه بر روي اين فلش مموري از پيش ذخيره مي شود ممكن است كه قابل حذف نباشد؟ جواب به اين سوال مثبت است.
به سادگي مي توانيم اين اطلاعات را بر روي فلش مموري ها قفل كنيم به اين معنا كه هيچ گاه قابل حذف نباشند و ما اين كار را بر روي فلش مموري تبليغاتي شركت هاي زيادي انجام داده ايم و با اين كار مشتريان شما اطلاعات مربوط به تجارت شما را بدون كپي كردن آن ها بر روي كامپيوتر خود هميشه به همراه خواهند داشت.

سرويس هاي ويژه اكسپرس براي دارندگان فلش مموري هاي شخصي

 

ما سرويس هاي زيادي در خصوص فلش مموري ارائه مي دهيم. اغلب شركت هاي سفارش دهنده فلش مموري هاي لوگودار براي دريافت سفارشات تبليغاتي فلش مموري شخصي خود بايد 10-7 روز منتظر بمانند و اين موضوع براي شركت هايي كه براي دريافت هداياي تبليغاتي خود عجله دارند مسئله خوبي نمي باشد.
در اين زمينه ما سرويس هاي ويژه اي ارائه مي دهيم كه شما مي توانيد اين اقلام را در 24 ساعت بعد از سفارش دريافت كنيد. شما مي توانيد فلش مموري هاي لوگودار پرينت شده در هر دو طرف در 4 رنگ متفاوت سفارش دهيد.

يكي از نگراني ها در خصوص اين فلش مموري ها از بين رفتن آرم لوگوي پرينت شده بر روي اين هداياي تبليغاتي بعد از گذر مدت زماني مي باشد كه يك نگراني كاملا منطقي و درست مي باشد.
براي رفع اين مشكل ما از روش اسكرين پرينت براي ثبت لوگوي شما بر روي فلش مموري تبليغاتي استفاده مي كنيم حتي براي اقلامي كه در قالب سرويس اكسپرس در اختيار شما قرار مي گيرند. اين كار با هدف عدم نياز به تعميرات انجام مي شود و مطمئن باشيد با سفارش فلش مموري تبليغاتي در شركت ما، لوگوي شركت شما براي هميشه بر روي هداياي تبليغاتي شما خواهد ماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.